Cetak
MPSJ/KUB/400-10/2/269 (2013)

PENYEWAAN TEMPAT LETAK KERETA, TAPAK PASAR LAMA SS 15, SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender MPSJ/KUB/400-10/2/269 (2013)
Tarikh Iklan 20 Dec 2013 - 2 Jan 2014
Tarikh Jual 20 Dec 2013 - 2 Jan 2014
Tarikh Tutup 2 Jan 2014
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Dokumen Sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan kedalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat daripada 02 Januari 2014 jam 12.00 tengahari.

Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan kerja berikut:- 221510

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221510 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > TEMPAT LETAK KERETA

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian