Cetak
JPS/N/KG/P23(15000)/11/2015.

KERJA-KERJA MEMBINA PEMBENTUNG KEKOTAK (BOX CULVERT) DAN KERJA BERKAITAN DI JALAN LIMAU, MERU, KLANG, SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Klang
No. Sebut Harga JPS/N/KG/P23(15000)/11/2015.
Tarikh Iklan 1 Jun 2015 - 11 Jun 2015
Tarikh Jual 1 Jun 2015 - 11 Jun 2015
Tarikh Tutup 11 Jun 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA JPS KLANG.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. E-Sebutharga adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor Bumiputera yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja berikut : KERJA-KERJA MEMBINA PEMBENTUNG KEKOTAK (BOX CULVERT) DAN KERJA BERKAITAN DI JALAN LIMAU, MERU, KLANG, SELANGOR. No. Sebutharga : JPS/N/KG/P23(15000)/11/2015. 2. Kontraktor – kontraktor yang ingin menyertai E-sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan : i.Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) dengan mempunyai Sijil Taraf Bumiputera (STB) beralamat Daerah Klang. ii.Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dengan mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) di bawah Gred G1 Kod Bidang CE21 dan CE36 beralamat Daerah Klang. 3. Segala butir dan dokumen sebutharga boleh didapati dengan melayari laman web http://tender.selangor.gov.my mulai dari 01 JUN 2015. 4. Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor yang telah mendaftar dengan SISTEM TENDER ON-LINE. Tiada taklimat dan lawatan tapak. Sebarang keperluan dan pertanyaan / lawatan boleh menghubungi pegawai jabatan ini. 5. Lukisan teknikal/pelan yang berkaitan dengan Sebutharga ini boleh didapati di Pejabat JPS Klang dan akan dikeluarkan kepada kontraktor yang telah membeli Dokumen Sebutharga ini sahaja bermula 01 JUN 2015. 6. Sebutharga akan ditutup pada 11 JUN 2015. Dokumen Sebutharga hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga di Pejabat JPS Klang tidak lewat dari jam 12.00 Tengahari pada hari tersebut.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
ATAU
CE36 KERJA TANAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
tender_Dok 283.58 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian