Cetak
(MPSJ.KUB.400-10/2/118 (2016)

CADANGAN MEMBEKAL, MENGKAJI, MEMBANGUN, MENGINSTALASI, MENGUJI SERTA MENTAULIAH SISTEM KUTIPAN DAN APLIKASI TABLET KUTIPAN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Kamarul Zaidi bin Marzuki
E-mel kamarul.zaidi@mbsj.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga (MPSJ.KUB.400-10/2/118 (2016)
Tarikh Iklan 18 Aug 2016 - 1 Sep 2016
Tarikh Jual 18 Aug 2016 - 1 Sep 2016
Tarikh Tutup 1 Sep 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Dokumen sebut harga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk berkenaan dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat jam 12.00 tengah hari pada 01 September 2016 (Khamis)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 32.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan berikut

Dokumen sebut harga hanya boleh didapati secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

ATAU

210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian