Cetak
UPB/SUK/16/17

PERKHIDMATAN MENCUCI DAN MEMBERSIH KOMPLEKS IBU PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Muhamad Ruzaini Bin Abdul Rahim
E-mel ruzaini@selangor.gov.my
No. Tel 0355447872
Jabatan UNIT PENGURUSAN ASET
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Tender UPB/SUK/16/17
Tarikh Iklan 15 Sep 2017 - 13 Oct 2017
Tarikh Jual 22 Sep 2017 - 13 Oct 2017
Tarikh Tutup 13 Oct 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN TINGKAT 18
BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH
40503 SHAH ALAM SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 21 Sep 2017 11:30
Alamat Taklimat UNIT PENGURUSAN BANGUNAN,
TINGKAT LG, BANGUNAN SSAAS,
40503 SHAH ALAM SELANGOR


Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

Tender adalah dipelawa daripada Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam jenis pendaftaran yang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja berikut:- Pejabat Yang Memanggil Tawaran

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor

Tajuk Sebutharga

Perkhidmatan Mencuci Dan Membersih Kompleks Ibu Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor

 No. TenderUPB/SUK/16/17

 

Syarat KelayakanKementerian Kewangan

221001 dan 221002 dan 221003

 Tarikh Buka15 September 2017Dokumen Tender boleh dimuat turun dan dicetak melalui sistem e-tender/ sebutharga http://tender.selangor.gov.my)Tarikh Lawatan Tapak

21 September 2017  jam 11.30 pagi

 

Unit Pengurusan Bangunan

Tingkat Terbawah, Bangunan SSAAS

40503 Shah Alam

 Tarikh Tutup13 Oktober 2017 (Jumaat)Bahagian Khidmat Pengurusan,Tingkat 18, Bangunan SSAAS40503 Shah Alam* melalui peti yang disediakan

 

HargaRM 50             -           Perbankan Internet

 

  1. Kontraktor hendaklah membawa sijil pendaftaran ASAL Kementerian Kewangan semasa lawatan tapak.
  2. Hanya pemilik syarikat atau wakil-wakilnya yang sah sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak.
  3. Lawatan tapak adalah WAJIB dan butiran adalah seperti di atas.
  4. Dokumen Tender boleh dimuat turun dan dicetak melalui sistem e-tender (http://tender.selangor.gov.my) mulai 22 September 2017.

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Unit Pengurusan Bangunan,
Tingkat LG, Bangunan SSAAS,
40503 Shah Alam
Unit Pengurusan Bangunan,
Tingkat LG, Bangunan SSAAS,
40503 Shah Alam
21 Sep 2017 11:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT
DAN
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN
DAN
221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian