Cetak
MPKj S169/2019

Lantikan Kontraktor Panel Bagi Perkhidmatan Penyelenggaraan Jentera-jentera Lain Majlis Perbandaran Kajang Bagi Tempoh 1 Tahun Dengan Lanjutan 1 Tahun (1+1 Tahun)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Dya Diyana Bt Mawardi
E-mel dyadiyana@mpkj.gov.my
No. Tel 03-87377899
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Kajang
No. Sebut Harga MPKj S169/2019
Tarikh Iklan 22 Nov 2019 - 2 Dec 2019
Tarikh Jual 25 Nov 2019 - 2 Dec 2019
Tarikh Tutup 2 Dec 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, b.p Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan / bekalan berikut.


DOKUMEN MEJA TERKAWAL

Dokumen Meja Terkawal boleh disemak pada waktu pejabat di Kaunter Bahagian Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 6A, Majlis Perbandaran Kajang, Selangor Darul Ehsan mulai tarikh iklan disiarkan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Bahagian Bekalan dan Perolehan di talian 03-87368017 sambungan 7022, 7011, 7200, 7023 dan 7014.

Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di lawan sesawang http://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.

Pembelian Dokumen Tawaran secara on-line diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 25HB. NOVEMBER 2019 HINGGA 2HB DISEMBER 2019. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.

 

TARIKH PENYERAHAN

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, b.p Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan SEBELUM atau PADA 2HB. DISEMBER 2019 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAHARI.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
110201 PENGANGKUTAN, KOMPONEN DAN AKSESORI > JENTERA BERAT > JENTERA BERAT

ATAU


110303 PENGANGKUTAN, KOMPONEN DAN AKSESORI > ALAT GANTI DAN AKSESORI KENDERAAN/JENTERA BERAT > ENJIN KENDERAAN/JENTERA BERAT

ATAU


110304 PENGANGKUTAN, KOMPONEN DAN AKSESORI > ALAT GANTI DAN AKSESORI KENDERAAN/JENTERA BERAT > PERALATAN SERVIS DAN SELENGGARA

ATAU


220112 PERKHIDMATAN > PENYELENGGARAAN DAN PEMBAIKAN KENDERAAN > KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN SISTEM KENDERAAN

ATAU

220105 PERKHIDMATAN > PENYELENGGARAAN DAN PEMBAIKAN KENDERAAN > KENDERAAN MELEBIHI 3 TON

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis