Cetak
T/SUKSEL/05-2020

TENDER PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN TAMAN IBU PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN (2020 – 2023)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama SHAHRUL AKMAR BIN MAT ISA
E-mel shahrul.akmar@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Tender T/SUKSEL/05-2020
Tarikh Iklan 26 Aug 2020 - 22 Sep 2020
Tarikh Jual 2 Sep 2020 - 21 Sep 2020
Tarikh Tutup 22 Sep 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 18 Bangunan SSAAS,
40503 Shah Alam.
Tarikh & Masa Taklimat 2 Sep 2020 10:30
Alamat Taklimat Ballroom Dewan Jubli Perak
Bangunan Sultan Abdul Aziz 40503 Shah Alam

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

  • Tender adalah dipelawa daripada Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam jenis pendaftaran yang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja berikut:-
    • Semua Dokumen Tender yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
    • *           Kontraktor adalah dinasihatkan untuk memeriksa dan meneliti keadaan tempat kerja, persekitarannya, bentuk dan jenis keadaan.
    • *           SEMUA KONTRAKTOR ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SERTA DENGAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI SELANGOR SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN DI (http://tender.selangor.gov.my)
    • Petender diwajibkan memakai facemask dan menjaga penjarakkan fizikal semasa hadir lawatan tapak.
    • Petender juga mendaftar kehadiran dengan menggunakan applikasi Selangkah dan mengambil bacaan suhu.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Ballroom Dewan Jubli Perak Bangunan Sultan Abdul Aziz
40503 Shah Alam
Ballroom Dewan Jubli Perak Bangunan Sultan Abdul Aziz
40503 Shah Alam
2 Sep 2020 10:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

DAN


221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

DAN

222104 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PERLADANGAN, PERIKANAN, HAIWAN DAN HIDUPAN LIAR > PERTANIAN/ TANAMAN/ LADANG/ TAMAN/ HUTAN DAN LADANG HUTAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Naskah meja tawaran 1.01 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian