Cetak
MBSJ.KUB.400-5/8/59

KERJA-KERJA MEMBUKA SISTEM PRIVATE AUTOMATED BRANCH EXCHANGE (PABX) LAMA, MEMBEKAL, MEMASANG DAN MENTAULIAH SISTEM PABX BARU DI IBU PEJABAT MBSJ UNTUK UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Tender MBSJ.KUB.400-5/8/59
Tarikh Iklan 1 Jul 2022 - 21 Jul 2022
Tarikh Jual 1 Jul 2022 - 21 Jul 2022
Tarikh Tutup 21 Jul 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 150.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut

 

 

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut hargahanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
  • (G5) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 5,000,000.00
  • (G6) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 10,000,000.00
  • (G7) TIADA HAD
Bidang Pengkhususan CIDB E07 SISTEM TELEKOMUNIKASI DALAMAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian