KERJA-KERJA MEMBAIKI DAN MENURAP SEMULA JALAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN 1, 2, 9, 10, 11, 12, 13 DAN 14, TAMAN CEMPAKA SARI, IJOK, DAERAH KUALA SELANGOR, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Shahrol Bin Adnan |
E-mel | shahrol@mpks.gov.my |
No. Tel | 03-3289 1439 |
Jabatan | UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | SH 101/2018 |
Tarikh Iklan | 30 Jul 2018 - 14 Aug 2018 |
Tarikh Jual | 30 Jul 2018 - 13 Aug 2018 |
Tarikh Tutup | 14 Aug 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Aras Bawah, Majlis Daerah Kuala Selangor sebelum atau pada 14 OGOS 2018, jam 12.00 tengahari |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 70.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor Bumiputera yang mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM / CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) yang masih di benarkan membuat tawaran bagi kerja-kerja seperti berikut.
Setiap pembelian/permohonan Dokumen Sebut Harga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my bermula 30 Julai 2018 dengan bayaran seperti yang dinyatakan.
Kontraktor perlu mengemukakan salinan pendaftaran syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM / CIDB), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dan Sijil Taraf Bumiputera bersama-sama Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap semasa penghantaran dokumen.
* Penyata Bank mestilah disertakan bagi tawaran kerja Gred Pendaftaran G2 sehingga G7
* Kontraktor/Pemborong disyorkan membuat lawatan tapak sendiri bagi kerja-kerja diatas.
Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri dengan mencatatkan No. Sebut Harga serta tajuk dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga yang disediakan oleh Majlis Daerah Kuala Selangor (dengan mengisi borang yang tertampal pada peti sebut harga tersebut) di Aras Bawah, Majlis Daerah Kuala Selangor sebelum atau pada 14 OGOS 2018, jam 12.00 tengahari. Dokumen yang lewat dari tarikh dan masa yang ditetapkan tidak akan dipertimbangkan. Pihak Majlis juga tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau sebarang tawaran.
Sebarang pertanyaan sila hubungi :
UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN
Majlis Daerah Kuala Selangor
Tel: 03-32891439/1549/2340/238
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|