Cetak
MDHS SH ICT 128/2019

MEMBEKAL ALAT TULIS (TONER / INK) UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH DUA TAHUN

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noorazreen binti Anuar
E-mel azreen@mphs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga MDHS SH ICT 128/2019
Tarikh Iklan 10 Sep 2019 - 23 Sep 2019
Tarikh Jual 10 Sep 2019 - 23 Sep 2019
Tarikh Tutup 23 Sep 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.    Tawaran adalah di pelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian kewangan (MOF) di dalam:

020601 – Alat Tulis (tidak termasuk borang dan semua jenis kertas

Dan

Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

 

No. Tawaran  :           SH ICT 128/2019       


Kontraktor/pembekal juga hendaklah bebas daripada semua tunggakan bayaran dengan Majlis Daerah Hulu Selangor. (Cukai, Lesen, Sewaan dan Kompaun). Tuan/puan dinasihatkan untuk membuat semakan dengan MDHS terlebih dahulu sebelum membeli dokumen sebut

2.   


Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai:    10 September 2019  

Hingga:            23 September 2019                           waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari

                                  2.30 petang – 4.30 petang

Di Kaunter Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

3.    Dokumen Tawaran Dokumen Sebut harga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00.

 

4.    Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran sebut harga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Bahagian Teknologi Maklumat, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

5.    Dokumen sebut harga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran D, Lampiran F, Lampiran Q, Penyata bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 23HB.09.2019 (ISNIN) sebelum jam  12.00 tengah hari.

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis