Cetak
PDHS(PPV) 02/2021

SEBUTHARGA PERKHIDMATAN PENYEWAAN PERALATAN DAN KELENGKAPAN ICT UNTUK PENGOPERASIAN PUSAT PEMBERIAN VAKSIN (PPV) DAERAH HULU SELANGOR

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS(PPV) 02/2021
Tarikh Iklan 7 May 2021 - 11 May 2021
Tarikh Jual 7 May 2021 - 11 May 2021
Tarikh Tutup 11 May 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR

 

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang            3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 07/05/2021 (JUMAAT) sehingga 11/05/2021 (SELASA) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.

 

3.   Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.  

 

4.   Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.

 

5.   Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 11/05/2021 (SELASA) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

 

 

                Pegawai Daerah Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210201 ICT (INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY) (BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI) > PERALATAN DAN KELENGKAPAN TELEKOMUNIKASI > ALAT PERHUBUNGAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis