PEMBAHARUAN LESEN MICROSOFT OFFICE 365 DAN PEMBEKALAN PERISIAN BERLESEN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN KLANG TAHUN 2021
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | ZAINUL ULUM |
E-mel | zainul.tamzis@mbdk.gov.my |
No. Tel | 0333758015 |
Jabatan | Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
15/09/2021 | RALAT : ADDENDA NO.1 BAGI KERJA MPK 300-1/37/10 (2021) - PEMBAHARUAN LESEN MICROSOFT OFFICE 365 DAN PERISIAN TEKNIKAL SERTA PEMB | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
---|---|
No. Tender | MPK 300-1/37/10 (2021) |
Tarikh Iklan | 20 Aug 2021 - 19 Sep 2021 |
Tarikh Jual | 30 Aug 2021 - 19 Sep 2021 |
Tarikh Tutup | 20 Sep 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MPK Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber), Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang, Selangor Darul Ehsan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 250.00 |
Syarat Tender
SYARAT-SYARAT :- 1. Setiap dokumen Tender dijual dengan harga RM 250.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 30 OGOS 2021 di laman web http://tender.selangor.gov.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Petender perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan MOF. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen tender tersebut. 4. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di maklumat tender. 5. Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 6. Petender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat Membuat Tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Tender. Jika dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 7. Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 8. Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 19 SEPTEMBER 2021. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 9. Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Puan Ezlin Edzrina bt Meor Kamaruddin ditalian 03-3375 5555 sambungan 1114. Disediakan oleh : BAHAGIAN UKUR BAHAN MAJLIS PERBANDARAN KLANGKod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE DAN 210108 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > MULTIMEDIA-PRODUCTS, SERVICES AND MAINTENANCE (VIDEO CONFERENCING, WEB CAST, GRAPHIC DESIGN, ANIMATION) DAN 210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|