MENYELENGGARA DAN MEMASANG KOTAK ARKIB PTP BERONGGA DAN SISTEM FAIL BERGANTUNG DI BILIK FAIL BAHAGIAN PENGURUSAN TANAH PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Siti Anisah Bt Abdul Samad |
E-mel | anisah@selangor.gov.my |
No. Tel | 0361261407 |
Jabatan | Pejabat Daerah dan Tanah Gombak |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
28/04/2022 | LANJUT TEMPOH PENUTUPAN: SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Gombak |
---|---|
No. Sebut Harga | NO. SEBUT HARGA : Bil.( 2 )PDTG.KP.400-10/2/1 (S) NO. KOD: 2/2022 |
Tarikh Iklan | 14 Apr 2022 - 11 May 2022 |
Tarikh Jual | 14 Apr 2022 - 11 May 2022 |
Tarikh Tutup | 11 May 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK BANGUNAN SULTAN SULAIMAN PERSIARAN PEGAWAI, BANDAR BARU SELAYANG BANDAR BARU SELAYANG 68100 BATU CAVES SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Penyebut harga mestilah berdaftar dalam kod bidang yang ditetapkan.
Penyebut harga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara On-Line di laman web hhtp://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tender.
Pembelian dokumen tawaran secara Online.
Pegawai untuk dihubungi Pn. Siti Anisah Binti AbdulSamad di talian 03-61261407
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020501 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BAHAN PEMBUNGKUSAN/BEKAS > BAHAN PEMBUNGKUSAN/BEKAS/KOTAK/PALET |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|