Cetak
TENDER/PTGS/03/2022

CADANGAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER PENCETAK SELAMA DUA PULUH EMPAT (24) BULAN UNTUK PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Raja Mohd Noor Aizam Bin Raja Ismail
E-mel aizam@selangor.gov.my
No. Tel 03-55447812
Jabatan PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR
Tarikh Tajuk  
27/06/2022 RALAT PADA SPESIFIKASI PERKHIDMATAN DAN JADUAL TAWARAN HARGA BAGI TENDER MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER PENCETAK SELAMA DUA PULUH Selanjutnya

Maklumat Tender

Petender Pejabat Tanah Dan Galian Selangor
No. Tender TENDER/PTGS/03/2022
Tarikh Iklan 16 Jun 2022 - 6 Jul 2022
Tarikh Jual 16 Jun 2022 - 6 Jul 2022
Tarikh Tutup 6 Jul 2022
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR, TINGKAT 4 , BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40576 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

-Berdaftar dan memiliki Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat  Kementerian Kewangan Malaysia yang masih sah dan berkuatkuasa di bawah kod bidang 020601 

                                                                        DAN

- Surat Pengesahan Pendaftaran Sistem Tender Online Selangor (UPEN) yang masih sah dan berkuatkuasa  

                                                                DAN

-Surat Pengesahan Prinsipal Canon Marketing (Malaysia) Sdn.Bhd

-   - Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada petender/ wakil yang sah sahaja mulai 16 Jun 2022 (Khamis) hingga 6 Julai 2022 (Rabu) sebelum 12.00 tengahari, dokumen tender akan diemail kepada syarikat- syarikat yang telah membuat pembayaran melalui Sistem Tender Online Selangor 2.0. Sila emailkan resit pembayaran berserta nama,email dan nombor telefon pegawai bertanggungjawab kepada Unit Perolehan, Bahagian Khidmat Pengurusan PTGS:

      a- Puan Jurina binti Adnan - jurina.adnan@selangor.gov.my

      b-Puan Norhaliza binti Samuri - norhaliza@selangor.gov.my

-   - Pembayaran melalui Sistem Pendaftaran Online Selangor 2.0 Sahaja berjumlah RM50.00.

    - Pembelian dokumen tawaran secara Online dikehendaki melampirkan resit asal/salinan. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di muka surat hadapan dokumen.

   - Penghantaran borang sebut harga, kontraktor perlulah memenuhi syarat- syarat serta mematuhi langkah- langkah seperti berikut:

     a) Pemeriksaan suhu badan perlu dilakukan dan hanya yang mempunyai suhu normal sahaja akan dibenarkan menghantar  borang sebut harga

     b)Penjarakkan sosial satu (1) meter dilaksanakan

     c)pemakaian topeng muka 

     d)Penggunaan hand sanitizer

    - Penyebut Harga diminta menjilidkan dokumen sebut harga sebagai satu set dokumen asal. 

-   - Tarikh tutup : 6 Julai  2022 (Rabu)  jam 12.00 tengahari

_  - Dokumen hendaklah diserahkan dan dimasukkan ke peti tender.

          

          Bahagian Khidmat Pengurusan 

          Pejabat Tanah dan Galian Negeri Selangor

          Tingkat  4, Bangunan S.S.A.A.S

          40576 Shah Alam

          Selangor

      - Sebarang pertanyaan  boleh menghubungi:

         

N     Unit Perolehan-  talian (03-55205648/03-55447817)

                                       email: jurina.adnan@selangor.gov.my

                                                   norhaliza@selangor.gov.my

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis