CADANGAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER PENCETAK SELAMA DUA PULUH EMPAT (24) BULAN UNTUK PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Raja Mohd Noor Aizam Bin Raja Ismail |
E-mel | aizam@selangor.gov.my |
No. Tel | 03-55447812 |
Jabatan | PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
27/06/2022 | RALAT PADA SPESIFIKASI PERKHIDMATAN DAN JADUAL TAWARAN HARGA BAGI TENDER MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER PENCETAK SELAMA DUA PULUH | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Pejabat Tanah Dan Galian Selangor |
---|---|
No. Tender | TENDER/PTGS/03/2022 |
Tarikh Iklan | 16 Jun 2022 - 6 Jul 2022 |
Tarikh Jual | 16 Jun 2022 - 6 Jul 2022 |
Tarikh Tutup | 6 Jul 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT TANAH DAN GALIAN NEGERI SELANGOR, TINGKAT 4 , BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40576 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Tender
-Berdaftar dan memiliki Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia yang masih sah dan berkuatkuasa di bawah kod bidang 020601
DAN
- Surat Pengesahan Pendaftaran Sistem Tender Online Selangor (UPEN) yang masih sah dan berkuatkuasaDAN
-Surat Pengesahan Prinsipal Canon Marketing (Malaysia) Sdn.Bhd
- - Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada petender/ wakil yang sah sahaja mulai 16 Jun 2022 (Khamis) hingga 6 Julai 2022 (Rabu) sebelum 12.00 tengahari, dokumen tender akan diemail kepada syarikat- syarikat yang telah membuat pembayaran melalui Sistem Tender Online Selangor 2.0. Sila emailkan resit pembayaran berserta nama,email dan nombor telefon pegawai bertanggungjawab kepada Unit Perolehan, Bahagian Khidmat Pengurusan PTGS:
a- Puan Jurina binti Adnan - jurina.adnan@selangor.gov.my
b-Puan Norhaliza binti Samuri - norhaliza@selangor.gov.my
- - Pembayaran melalui Sistem Pendaftaran Online Selangor 2.0 Sahaja berjumlah RM50.00.
- Pembelian dokumen tawaran secara Online dikehendaki melampirkan resit asal/salinan. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di muka surat hadapan dokumen.
- Penghantaran borang sebut harga, kontraktor perlulah memenuhi syarat- syarat serta mematuhi langkah- langkah seperti berikut:
a) Pemeriksaan suhu badan perlu dilakukan dan hanya yang mempunyai suhu normal sahaja akan dibenarkan menghantar borang sebut harga
b)Penjarakkan sosial satu (1) meter dilaksanakan
c)pemakaian topeng muka
d)Penggunaan hand sanitizer
- Penyebut Harga diminta menjilidkan dokumen sebut harga sebagai satu set dokumen asal.
- - Tarikh tutup : 6 Julai 2022 (Rabu) jam 12.00 tengahari
_ - Dokumen hendaklah diserahkan dan dimasukkan ke peti tender.
Bahagian Khidmat Pengurusan
Pejabat Tanah dan Galian Negeri Selangor
Tingkat 4, Bangunan S.S.A.A.S
40576 Shah Alam
Selangor
- Sebarang pertanyaan boleh menghubungi:
N Unit Perolehan- talian (03-55205648/03-55447817)
email: jurina.adnan@selangor.gov.my
norhaliza@selangor.gov.my
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|