Cetak
JKR/DHL/P009/2023

KERJA-KERJA MENAIKTARAF BILIK MESYUARAT DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI PEJABAT PERKHIDMATAN VETERINAR, TAMAN KAJANG SENTRAL, DAERAH HULU LANGAT.

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil
E-mel fuzahjamil@gmail.com
No. Tel 0389114163
Jabatan JKR DAERAH HULU LANGAT
Tarikh Tajuk  
10/05/2023 NOTIS PEMAKLUMAN PINDAAN TARIKH TUTUP SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Hulu Langat
No. Sebut Harga JKR/DHL/P009/2023
Tarikh Iklan 5 May 2023 - 17 May 2023
Tarikh Jual 11 May 2023 - 17 May 2023
Tarikh Tutup 17 May 2023
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT
Tarikh & Masa Taklimat 9 May 2023 14:30
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU LANGAT SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Daerah Hulu Langat Sahaja,  berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G1, Kategori B, Pengkhususan B04 ATAU B24 serta  berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).

2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.

3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 11 MEI 2023 hingga 17 MEI 2023 secara ONLINE SAHAJA.

 

LAWATAN TAPAK

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN. Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.

Hanya seorang penama yang tercatat di dalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak. Maklumat tarikh dan masa yang dicadangkan  adalah seperti berikut:-

TARIKH : 9 Mei 2023 

LAWATAN TAPAK : 2.30 petang

TEMPAT : BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT

PENYERAHAN

1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.

Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-

Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 17 MEI 2023

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT 9 May 2023 14:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
ATAU
B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis