KERJA-KERJA MENAIKTARAF BILIK MESYUARAT DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI PEJABAT PERKHIDMATAN VETERINAR, TAMAN KAJANG SENTRAL, DAERAH HULU LANGAT.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil |
E-mel | fuzahjamil@gmail.com |
No. Tel | 0389114163 |
Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
10/05/2023 | NOTIS PEMAKLUMAN PINDAAN TARIKH TUTUP SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Hulu Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/DHL/P009/2023 |
Tarikh Iklan | 5 May 2023 - 17 May 2023 |
Tarikh Jual | 11 May 2023 - 17 May 2023 |
Tarikh Tutup | 17 May 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh & Masa Taklimat | 9 May 2023 14:30 |
Alamat Taklimat |
BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU LANGAT SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Daerah Hulu Langat Sahaja, berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G1, Kategori B, Pengkhususan B04 ATAU B24 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).
2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 11 MEI 2023 hingga 17 MEI 2023 secara ONLINE SAHAJA.
LAWATAN TAPAK
Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN. Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.
Hanya seorang penama yang tercatat di dalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak. Maklumat tarikh dan masa yang dicadangkan adalah seperti berikut:-
TARIKH : 9 Mei 2023
LAWATAN TAPAK : 2.30 petang
TEMPAT : BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT
PENYERAHAN
1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-
Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 17 MEI 2023
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT | BILIK MESYUARAT UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT | 9 May 2023 14:30 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN ATAU B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|