Cetak
JKR/DHL/N005/2024

KERJA MEMBAIKPULIH LONGKANG SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI KM0.10 – KM0.60 JALAN PANDAN KEMAJUAN A, MUKIM AMPANG, DALAM DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil Nama Norzana Mohmin
E-mel nurmahfuzah@jkr.gov.my E-mel acikjana@yahoo.com
No. Tel 0389114163 No. Tel 0389114163
Jabatan JKR DAERAH HULU LANGAT Jabatan JKR DAERAH HULU LANGAT
Tarikh Tajuk  
25/02/2024 ADDENDA KADARHARGA MINIMUM BAHAN UTAMA - JKR/DHL/N005/2024 Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Hulu Langat
No. Sebut Harga JKR/DHL/N005/2024
Tarikh Iklan 16 Feb 2024 - 1 Mar 2024
Tarikh Jual 23 Feb 2024 - 1 Mar 2024
Tarikh Tutup 1 Mar 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT
Tarikh & Masa Taklimat 23 Feb 2024 08:30
Alamat Taklimat DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30 - 10.00 pagi)

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Negeri Selangor Sahaja,  berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G2, Kategori CE, Pengkhususan CE21 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).

2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.

3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 23 FEBRUARI 2024 hingga 1 MAC 2024 secara ONLINE SAHAJA.

LAWATAN TAPAK

Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN. Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.

Hanya seorang penama yang tercatat di dalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak. Maklumat tarikh dan masa  adalah seperti berikut:-

TARIKH : 23 FEBRUARI 2024

WAKTU PENDAFTARAN : 8.30 pagi - 10.00 pagi

TAKLIMAT : 10.00 pagi

TEMPAT : DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT

PENYERAHAN

1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.

Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-

Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 1 MAC 2024.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30 - 10.00 pagi) DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 8.30 - 10.00 pagi) 23 Feb 2024 08:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis