Kerja-Kerja Membaikpulih Sebahagian Jalan Pertanian Genting Malek Di Mukim Batang Kali, Hulu Selangor
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Adzuan Bin Anuar |
E-mel | adzuan@waterselangor.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/P/HS/P(09)/4/2019 (SH) |
Tarikh Iklan | 21 Feb 2019 - 7 Mar 2019 |
Tarikh Jual | 26 Feb 2019 - 7 Mar 2019 |
Tarikh Tutup | 7 Mar 2019 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH HULU SELANGOR, TINGKAT 2 BLOK D, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR |
Tarikh & Masa Taklimat | 26 Feb 2019 10:05 |
Alamat Taklimat |
BILIK MESYUARAT TINGKAT BAWAH BLOK D, JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH HULU SELANGOR, 44000 KUALA KUBU BHARU SELANGOR
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.my). Semua dokumensebuthargA yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Lawatan tapak adalah TIDAK DIWAJIBKAN dan kontraktor adalah bertanggungjawab untuk membuat lawatan sendiri jika perlu.
4. Kehadiran Taklimat adalah DIWAJIBKAN pada tetapan seperti berikut:-
-Tarikh : 26hb FEBRUARI 2019
- Masa Pendaftaran : 9.00 Pagi - 10.00Pagi
- Masa Taklimat : 10.05 Pagi
- Tempat : BILIK MESYUARAT JABATAN PENGAIRAN & SALIRAN DAERAH HULU SELANGOR (TINGKAT BAWAH)
5. Hanya PENAMA di dalam Perakuan Pendaftaran Kontraktor, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) sahaja yang LAYAK mengikuti Taklimat tersebut. Tuan/Puan dikehendaki membawa dokumen-dokumen pengenalan diri dan syarikat yang ASAL seperti:-
- KAD PENGENALAN ATAU LAIN-LAIN DOKUMEN BERKAITAN
- LESEN PKK / SPKK / SSM/CIDB
- COP SYARIKAT adalah DIWAJIBKAN
6. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
A) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER.
B) DOKUMEN WAJIB SEPERTI SALINAN LESEN PKK, SPKK, SSM DAN CIDB
C) PENYATA BANK 3 BULAN TERKINI (GRED G2 SAHAJA)
7. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor sebelum atau pada jam 12.00 Tengahari 07hb MAC 2019
8. Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
DOKUMEN MEJA JLN MARRIS GENTING MALEK | 86.01 kB | application/pdf | Muat Turun |