KERJA-KERJA UNDI FASA 1/ 2021 DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mohd Izzat Mubarak Bin Mohamad Anuar |
E-mel | izzat@selangor.gov.my |
No. Tel | 03-32241963 |
Jabatan | PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
30/07/2021 | *RALAT* KERJA-KERJA UNDI FASA 1/2021 DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | PDSB(P)/UNDI/BIL. 1/2021 |
Tarikh Iklan | 30 Jul 2021 - 13 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 30 Jul 2021 - 3 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 4 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bilik Bunga Raya, Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam, Kompleks Pejabat Kerajaan, 45300 Sungai Besar. Penyerahan dokumen pada 4 Aug 2021 9.00 pagi hingga 3.00 petang secara pandu lalu (drive through) (Rujuk Lampiran A dan Lampiran B pada Dokumen Tander) |
Tarikh & Masa Taklimat | 12 Aug 2021 10:00 |
Alamat Taklimat | Live streaming facebook page Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam : www.facebook.com/Pejabat-Daerah-dan-Tanah-Sabak-Bernam-237494792939856 |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SABAK BERNAM SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 0.00 |
Syarat Sebut Harga
GARIS PANDUAN UMUM PELAKSANAAN KERJA UNDI PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM TAHUN 2021 SECARA LIVE STREAMING
Pejabat Daerah dan Tanah Sabak Bernam akan melaksanakan proses kerja undi secara live streaming (Facebook Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam) bagi mengelakkan perhimpunan dalam tempoh Perintah Kawalan PErgerakan (PKP)
Pendaftaran kontraktor untuk menyertai proses kerja undi ini adalah berdasarkan tatacara berikut :
- Kontraktor WAJIB memuat turun borang Pendaftaran Kerja Undi Online Bil. 1/2021 Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam serta resit rasmi pembelian dokumen (Percuma) melalui 'Sistem Tender Online Selangor 2.0'
- Borang pendaftaran yang telah dilengkapkan hendaklah dihantar secara pandu lalu (drive through) ke Bilik Bunga Raya, Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam (rujuk Lampiran B) pada tempoh masa dan tarikh yang ditetapkan dalam iklan kerja undi online
- senarai kontraktor yang berjaya melepasi tapisan pendaftaran dan jenis kerja yang layak disertai mengikut bidang kerja akan dipaparkan oleh urusetia untuk paparan umum di platform Facebook, Portal dan Papan Kenyataan Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam sekurang-kurangnya 3 hari sebelum proses cabutan undi di adakan.
- Proses kerja undi akan dilaksanakan secara atas talian (online) melalui live streaming Facebook Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam pada tarikh cabutan yang ditetapkan (12 Ogos 2021) jam 10.00 pagi dengan disaksikan bersama oleh wakil pemerhati yang dijemput
Syarat-syarat kelayakan kontraktor untuk menyertai proses kerja undi ini adalah seperti berikut :
- Terbuka pada kontraktor Kejuruteraan Awam kelas G1 yang berdaftar di Daerah Sabak Bernam sahaja. Sekurang-kurangnya mempunyai pecahan kepala CE21 dan CE01 (Kerja Awam dan Jalan) dan pecahan kepala CE21 dan B04 (Kerja Awam dan Bangunan).
- HANYA PEMBORONG YANG TERTERA NAMANYA DALAM SIJIL DIBENARKAN SEMASA SESI PENDAFTARAN (SURAT WAKIL DAN SURAT KEBENARAN KHAS TIDAK AKAN DITERIMA)
- mana-mana kontraktor Kejuruteraan Awam kelas G1 yang telah berjaya mendapat kerja sebutharga di Jabatan ini pada tahun 2021 TIDAK LAYAK untuk menyertai program kerja undi ini
- Kontraktor hendaklah berdaftar dengan CIDB dan mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) serta Sijil Taraf Bumiputra (STB). Sijil Pendaftaran UPEN hendaklah masih berkuatkuasa
- Mana-mana kontraktor yang telah menghantar borang pendaftaran, adalah BERSETUJU DAN MENGAKU BAHAWA SEMUA MAKLUMAT YANG DIBERIKAN ADALAH BENAR. SEKIRANYA DIDAPATI MAKLUMAT YANG DIKEMUKAKAN ADALAH TIDAK BENAR, KONTRAKTOR TERSEBUT ADALAH DENGAN INI BERSETUJU SYARIKATNYA TIDAK LAYAK UNTUK DISENARAIKAN DAN TIDAK LAYAK MENDAPAT SEBARANG KERJA DALAM PROSES UNDI INI.
Tarikh dan perkara penting :
- Tarikh mula IKLAN dan PENDAFTARAN kontraktor pada 30 JULAI 2021 (JUMAAT)
- Tarikh PENGHANTARAN dokumen secara pandu lalu (drive through) di Bilik Bunga Raya, Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam (rujuk Lampiran B) pada 04 OGOS 2021 (RABU) Jam 9.00 pagi sehingga jam 3.00 petang
- Paparan senarai akhir Kontraktor Layak Memasuki Proses Undi di Facebook, Papan Kenyataan dan Portal Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam pada 09 OGOS 2021 (ISNIN)
- Proses undi berlangsung secara Live Streaming (Facebook Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam) pada 12 OGOS 2021 (KHAMIS) Jam 10.00 pagi
- Paparan Notos Keputusan KErja Undi di Facebook, Papan Kenyataan dan Portal Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam pada 13 OGOS 2021 (JUMAAT)
* Setiap Kontraktor diwajibkan memakai topeng muka serta mengikut arahan semasa selaras dengan arahan KKM
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
ATAU CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN ATAU CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|