KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DAN PENEBANGAN POKOK TEDUHAN YANG BERISIKO SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN 1, 2 DAN 4, TAMAN ASSAM JAWA, JALAN KASAWARI 1, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 DAN 13, TAMAN KASAWARI, JALAN JATI, MERANTI, ARA, JELUTONG, CENGAL, TEMBUSU, RENGAS, TAMAN RAJAWALI, JALAN SIRAMBAI 1, 3, 5 DAN 7, TAMAN SIRAMBAI, JALAN KENARI 1, 2 DAN 4, TAMAN KENARI, DAERAH KUALA SELANGOR, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Shahrol Bin Adnan |
E-mel | shahrol@mpks.gov.my |
No. Tel | 03-3289 1439 |
Jabatan | UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
11/08/2021 | RALAT : PEMBATALAN TAWARAN SEBUT HARGA MDKS SH 115 / 2021, MDKS SH 116 / 2021, MDKS SH 120 / 2021 DAN MDKS SH 121/2021 | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MDKS SH 115 / 2021 |
Tarikh Iklan | 16 Aug 2021 - 23 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 16 Aug 2021 - 22 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 23 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
MAJLIS DAERAH KUALA SELANGOR, JALAN SEMARAK, 45000 KUALA SELANGOR, SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 70.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Sebut harga ini hanya boleh dibeli oleh kontraktor yang berdaftar dengan CIDB dibawah Gred G2(CE 14)
2. Kontraktor yang belum berdaftar di dalam sistem iservices MDKS perlu berdaftar terlebih dahulu secara dalam talian di laman sesawang https://ip3ks.mdks.gov.my sebelum dibenarkan membeli Sebut Harga ini . Caj pendaftaran adalah seperti yang telah ditetapkan.
3. Setiap pembelian/pemohonan Dokumen Sebut Harga boleh dibeli secara online melalui laman sesawang https://iservices.mdks.gov.my bermula 4 Ogos 2021 dengan bayaran seperti yang dinyatakan.
4. Kontraktor perlu mengemukakan salinan pendaftaran syarikat seperti SSM , CIDB , SPKK , Sijil Taraf Bumiputra (Yang Berkaitan) bersama - sama Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap semasa penghantaran dokumen.
5. Syarikat dibenarkan untuk menghantar dokumen tawaran tender/sebut harga melalui pos berdaftar/kurier.6. Jika tender/sebut harga dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang di tetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Dokumen sebut harga / tender boleh dihantar di alamat berikut :
UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN
MAJLIS DAERAH KUALA SELANGOR,
JALAN SEMARAK, 45000 KUALA SELANGOR,
SELANGOR DARUL EHSAN.
7. Dokumen Sebut Harga wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri dengan mencatatkan No. Sebut Harga serta tajuk dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga yang disediakan oleh Majlis Daerah Kuala Selangor di Aras Bawah, Majlis Daerah Kuala Selangor sebelum atau pada 12 Ogos 2021, jam 12.00 tengahari.
8. Kontaktor/pemborong disyorkan membuat lawatan tapak sendiri bagi kerja-kerja diatas.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE14 LANSKAP |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|