KERJA-KERJA MEMBEKAL, MENGUJI DAN MENGHANTAR BARANGAN DAN PERALATAN BAGI PROGRAM BANTUAN USAHAWAN INDIA SELANGOR (I-SEED) DAERAH GOMBAK BIL.1/2021
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Norjana Binti Sulong Mohamad |
E-mel | Norjana@selangor.gov.my |
No. Tel | 0361261437 |
Jabatan | UNIT PLB, PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
01/10/2021 | MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Gombak |
---|---|
No. Sebut Harga | SH/PDTG.PEM/ISEED: 01/2021 |
Tarikh Iklan | 23 Sep 2021 - 6 Oct 2021 |
Tarikh Jual | 23 Sep 2021 - 6 Oct 2021 |
Tarikh Tutup | 6 Oct 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB) Pejabat Daerah Dan Tanah Gombak, Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan Malaysia dan UPEN, Selangor.
2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).
3.Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama Profil Syarikat, Sijil MOF, Sijil-sijil Berkaitan dan Resit Pembelian Asal dokumen sebutharga.
4. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak, Bangunan Sultan Sulaiman, Persiaran Pegawai, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, Darul Ehsan. sebelum jam 12.00 tengahari 06 Oktober 2021
5. Pejabat Daerah dan Tanah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
6. Semua dokumen dan borang sebutharga dan lain-lain berkaitan boleh juga didapati di bahagian pembangunan (PLB) dengan membawa resit bayaran asal.
7. Untuk sebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi talian pejabat 03-61261437.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
130101 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN, KELENGKAPAN BENGKEL DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN DAN KELENGKAPAN BENGKEL DAN 020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI DAN 130201 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > STESEN JANAKUASA ELEKTRIK DAN PERALATAN GENERATOR/ALAT GANTI DAN BATERI > JANAKUASA, PERALATAN/ALAT GANI/AKSESORI (SECONDARY) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|