KERJA MEMBAIKPULIH LONGKANG SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI KM 5.00 - KM9.00 JALAN SG. LALANG - SG. LUI, MUKIM HULU LANGAT, DALAM DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil |
E-mel | nurmahfuzah@jkr.gov.my |
No. Tel | 0389114163 |
Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
17/03/2022 | PINDAAN TARIKH TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Hulu Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/DHL/N017/2022 |
Tarikh Iklan | 15 Mar 2022 - 29 Mar 2022 |
Tarikh Jual | 22 Mar 2022 - 29 Mar 2022 |
Tarikh Tutup | 30 Mar 2022 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Pejabat Jurutera Daerah, Jabatan Kerja Raya Hulu Langat, Persiaran Wawasan, Seksyen 14 |
Tarikh & Masa Taklimat | 22 Mar 2022 10:00 |
Alamat Taklimat |
Dewan Serbaguna, Jabatan Kerja Raya Hulu Langat, Persiaran Wawasan, Seksyen 14 Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Negeri Selangor Sahaja, berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G2, Kategori CE, Pengkhususan CE21 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).
2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 22 Mac 2022 hingga 29 Mac 2022 secara ONLINE SAHAJA.
LAWATAN TAPAK
-Lawatan tapak akan diadakan pada 22 Mac 2022 pada jam 10.00 pagi. Hanya penama yang didalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak. Wakil tidak dibenarkan.
PENYERAHAN
1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-
Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 30 Mac 2022
Dalam hal ini, Penyebutharga perlu mematuhi Prosedur Operasi Standard semasa memasuki pejabat ini dengan mendaftar melalui aplilkasi MySejahtera, Selangkah atau secara manual dan mengambil imbasan suhu badan. Pemakaian pelitup separuh muka adalah diwajibkan.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Dewan Serbaguna JKR Daerah Hulu Langat | Dewan Serbaguna JKR Daerah Hulu Langat | 22 Mar 2022 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|