KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN KOLAM TAKUNGAN ‘POND 1’ DAN KERJA-KERJA BERKAITAN BAGI BAGI MENGATASI MASALAH BANJIR DI UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA GOMBAK SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mohd Hanif Bin Mohd Rubai |
E-mel | hanif@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 0361368342 |
Jabatan | JPS Daerah Gombak |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/P/GK/P(23)/35/2023(SH) |
Tarikh Iklan | 14 Jun 2023 - 28 Jun 2023 |
Tarikh Jual | 21 Jun 2023 - 28 Jun 2023 |
Tarikh Tutup | 28 Jun 2023 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN, DAERAH GOMBAK, Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 21 Jun 2023 09:30 |
Alamat Taklimat |
Lobby Pejabat Daerah Dan Tanah Gombak Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada pentender -pentender bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan CIDB Malaysia G2, Kategori CE, dalam pengkhususan (Ce21 dan CE36) dan PusatKhidmat Kontraktor.
2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga disertakan Salinan Sijil PKK, CIDB, SSM( Yang masih aktif atau belum tamat tempoh) dan Penyata bank yang telah disahkan oleh pihak bank(WAJIB disertakan).Keempat-empat dokumen WAJIB disertakan dan dihantar ke pejabat JPS Daerah Gombak. Sekiranya GAGAL disertakan petender tidak layak Disyorkan. Hanya Sampul Surat berukuran A4 sahaja dibenarkan masuk ke dalam Peti Sebutharga JPS Daerah Gombak.
4. Sila sertakan resit ASAL pembelian dokumen sebutharga.
5. Hanya Dokumen Sebutharga Sahaja dibenarkan masuk ke peti Sebutharga JPS Gombak. Petender yang ingin mendapatkan pelan Lokasi boleh didapati dari Pegawai Penjaga.
6.Sebutharga akan ditutup pada 28 JUN 2023 jam 12.00 tengahari.
7.Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
8. Semasa menghantar dokumen Sebutharga, penyebutharga hendaklah mematuhi SOP memasuki premis sebagai langkah kawalan pandemik Covid 19 seperti yang telah ditetapkan.
9.LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN MENGIKUT SOP SEMASA. (wakil adalah tidak dibenarkan)
10.SEBARANG PERTAYAAN SILA HUBUNGI Pejabat JPS Daerah Gombak
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Lobby Pejabat Daerah Dan Tanah Gombak Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan |
Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Gombak Selangor | 21 Jun 2023 11:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM DAN CE36 KERJA TANAH |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
dokumen meja terkawal | 286.00 kB | application/msword | Muat Turun |