KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN TRASH SCREEN DAN PINTU KAWALAN AIR FLAP GATE DI TANAH BAKAR, TELUK DATOK, SG. MANGGIS DAN KG. NORTON SG. RAMBAI SERTA KERJA BERKAITAN, MUKIM TANJUNG DUA BELAS, DAERAH KUALA LANGAT.
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | MOHD SHAZERIN BIN ABDUL RAZAK | Nama | EPYZUL AKMAL BIN MOHD SHAHALI |
E-mel | shazerin@waterselangor.gov.my | E-mel | epyzul@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 03-31876221 | No. Tel | 03-31876221 |
Jabatan | JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT | Jabatan | JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Kuala Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS/N/KL/B13/07/2024(SH) |
Tarikh Iklan | 6 Mar 2024 - 20 Mar 2024 |
Tarikh Jual | 14 Mar 2024 - 20 Mar 2024 |
Tarikh Tutup | 20 Mar 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA JPS KUALA LANGAT |
Tarikh & Masa Taklimat | 13 Mar 2024 10:00 |
Alamat Taklimat |
DEWAN SRI LANGAT, JPS KUALA LANGAT
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KUALA LANGAT SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
- Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
- Kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini diminta HADIR TAKLIMAT WAJIB seperti yang ditentukan,diminta membawa DOKUMEN ASAL yang masih sah laku seperti berikut :
a. Sijil SPKK, taraf Bumiputera dan SSM
b. Sijil CIDB
c. Kad Pengenalan
d. Cop Syarikat Kontraktor
e. Penama dalam perakuan
- Pendaftaran kontraktor di penama di dalam Sijil pada perkara 2a (SPKK) sahaja dibenarkan mendaftar dan hadir taklimat.
- Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e- tender/sebutharga. (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
- Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Kuala Langat sebelum atau pada jam 12.00 tengahari iaitu 20hb Mac 2024 (Rabu).
- Sila sertakan Salinan SPKK / Salinan CIDB dan resit pembelian borang Sebutharga.
- Penyerahan dokumen sebutharga wajib dimasukkan ke dalam kotak yang betul, kesilapan memasukkan dokumen sebutharga di tempat yang salah dikira tidak layak untuk masuk sebutharga.
- Pendaftaran dibuka mulai pada 13hb Mac 2024 (Rabu) iaitu jam 9.00 pagi dan tamat 10.00 pagi serta taklimat dimulakan jam 10.00 pagi. Sebarang kelewatan pendaftaran oleh Kontraktor dengan pelbagai alasan tidak diterima.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN CE36 KERJA TANAH |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
161.83 kB | application/pdf | Muat Turun |