CADANGAN KERJA KERJA MENAIKTARAF RUMAH PENGHULU MUKIM PERMATANG SERTA KERJA BERKAITAN DAERAH KUALA SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Khairulnizam Bin Torman |
E-mel | khairul.torman@selangor.gov.my |
No. Tel | 0122856403 |
Jabatan | Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDTKS/PM/REJUVENATE/5/2024 |
Tarikh Iklan | 21 Mar 2024 - 2 Apr 2024 |
Tarikh Jual | 27 Mar 2024 - 2 Apr 2024 |
Tarikh Tutup | 2 Apr 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Ting.2.Bangunan Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor 45000 Kuala Selangor, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 26 Mar 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
Dewan Dato' Penggawa Permatang
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KUALA SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga -penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.
2. Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga(http://tender.selangor.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagitujuan Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama Salinan SSM, Sijil PKK, CIDB, Penyata Kewangan 1 bulan terkini tahun semasa, pendaftaran UPEN dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga.
4 .Dokumen atau borang tawaransebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampulsurat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Pejabat Daerah dan Tanah Kuala Selangor Tingkat 2, sebelum jam 12.00 tengahari 2 April 2024.
5. Pejabat Daerah Kuala Selangor tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
6. Penting : Pemborong hendaklah sentiasa mencegah pencemaran berlandaskan kepada kehendak perundangan serta lain-lain keperluan dan meminimakan impak ke atas alam sekitar.
7. Mana-mana kontraktor yang telah mendapat kerja sebutharga dan kerja undi dalam tahun semasa adalah tidak dibenarkan untuk menyertai kerja sebutharga ini.
8.Sesi pendaftaran bermula pada 26hb MAC 2024 Jam 9.30 pagi hingga 10.30 pagi
9.Taklimat adalah diwajibkan dan akan diadakan pada 26hb MAC 2024 jam 10.30 pagi.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|