KERJA SENGGARAAN AM SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BLOK KEDIAMAN BATALION 19 MARKAS BRIGED PGA CHERAS, SELANGOR.
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil | Nama | Norzana Mohmin |
E-mel | nurmahfuzah@jkr.gov.my | E-mel | norzana@jkr.gov.my |
No. Tel | 0389114163 | No. Tel | 0389114163 |
Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT | Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/05/2024 | LANJUTAN TARIKH TUTUP BAGI SEBUTHARGA JKR/DHL/P015/2024 | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Hulu Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/DHL/P015/2024 |
Tarikh Iklan | 25 Apr 2024 - 9 May 2024 |
Tarikh Jual | 30 Apr 2024 - 9 May 2024 |
Tarikh Tutup | 9 May 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Negeri Selangor Sahaja, berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G2, Kategori B, Pengkhususan B24 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).
2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
5) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 30 APRIL 2024 hingga 9 MEI 2024 secara ONLINE SAHAJA.
PENYERAHAN
1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-
Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 9 MEI 2024
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|