PERKHIDMATAN LANGGANAN TALIAN DATA DAN PERANTI MUDAH ALIH UNTUK MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORHASIMAH ABDULLAH |
E-mel | norhasimah.abdullah@mbdk.gov.my |
No. Tel | 0333758012 |
Jabatan | Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
29/05/2024 | RALAT PADA PERKHIDMATAN LANGGANAN TALIAN DATA DAN PERANTI MUDAH ALIH UNTUK MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG. (MBDK.JTM.300-1/37/11 | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
---|---|
No. Sebut Harga | MBDK.JTM.300-1/37/11 (2024) |
Tarikh Iklan | 13 May 2024 - 4 Jun 2024 |
Tarikh Jual | 23 May 2024 - 4 Jun 2024 |
Tarikh Tutup | 5 Jun 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MPK Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber), Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 21 May 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
MINI AUDITORIUM, PEJABAT CAWANGAN MBDK, JALAN TENGKU KELANA, KLANG .*HANYA PENAMA BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN (MOF) DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT*
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 150.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT :- 1. Setiap dokumen Sebut Harga dijual dengan harga RM 150.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 23 Mei 2024 di laman web https://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Penyebut Harga perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang https://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Sebut Harga dan mengemaskini maklumat pendaftaran Kementerian Kewangan (MOF). Sekiranya gagal berbuat demikian penyebutharga adalah tidak layak untuk membeli dokumen sebut harga tersebut. 4. Dokumen Sebut Harga yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga seperti tertera di maklumat sebutharga. 5. Penyebut Harga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 6. Penyebut Harga perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Penyebut Harga dan Syarat-syarat Membuat Sebut Harga di dalam Dokumen Sebut Harga sebelum mengemukakan Sebut Harga. Jika dokumen Sebut Harga yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 7. Dokumen Sebut harga yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 8. Tarikh akhir penjualan Dokumen Sebut harga adalah pada 29 Mei 2024. Dokumen Sebut harga tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 9. Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Pn. Izuarini Binti Mahmad Sani ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Teknologi Maklumat). Disediakan oleh : BAHAGIAN UKUR BAHAN MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE DAN 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
Senarai Kuantiti -Talian Data -TTD | 232.02 kB | application/pdf | Muat Turun |