Cetak
JKR/DHL/P023/2024

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DAN MENAIKTARAF PEJABAT TIMBALAN PENDAKWA RAYA AMPANG, DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN.

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab 1 Pegawai Bertanggungjawab 2
Nama Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil Nama Norzana Mohmin
E-mel fuzahjamil@gmail.com E-mel acikjana@yahoo.com
No. Tel 0389114163 No. Tel 0389114163
Jabatan JKR DAERAH HULU LANGAT Jabatan JKR DAERAH HULU LANGAT
Tarikh Tajuk  
07/06/2024 [RALAT] LAMPIRAN LUKISAN SEBAGAI RUJUKAN Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Hulu Langat
No. Sebut Harga JKR/DHL/P023/2024
Tarikh Iklan 31 May 2024 - 12 Jun 2024
Tarikh Jual 5 Jun 2024 - 12 Jun 2024
Tarikh Tutup 12 Jun 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SELURUH SELANGOR
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Dalam Negeri Selangor Sahaja,  berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G2, Kategori B, Pengkhususan B04 dan B24 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).

2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.

3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh  5 Jun 2024 hingga 12 Jun 2024 secara ONLINE SAHAJA.

 

PENYERAHAN

1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.

Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-

Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 12 Jun 2024.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis