KERJA-KERJA MEMBAIKI DAN SELENGGARA SALIRAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI PERSIARAN SAUJANA 3, 4 DAN 6, SAUJANA UTAMA, IJOK, DAERAH KUALA SELANGOR, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | MOHD AZRI BIN IBRAHIM | Nama | MUHAMMAD AKRAM BIN ABDUL MAJID |
E-mel | mohd.azri@mpks.gov.my | E-mel | akram@mpks.gov.my |
No. Tel | 03-3289 1439 | No. Tel | 03-3289 1439 |
Jabatan | UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN | Jabatan | UNIT PEROLEHAN DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | MPKS SH 85 / 2024 |
Tarikh Iklan | 7 Jun 2024 - 18 Jun 2024 |
Tarikh Jual | 10 Jun 2024 - 18 Jun 2024 |
Tarikh Tutup | 19 Jun 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI TAWARAN SEBUTHARGA / TENDER, MAJLIS PERBANDARAN KUALA SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KUALA SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Sebut harga ini hanya boleh dibeli oleh kontraktor yang berdaftar dengan CIDB dibawah Gred G1 ( CE 21 )
2. Kontraktor perlu berdaftar terlebih dahulu secara dalam talian di laman web https://ip3ks.mpks.gov.my (IP3KS) sebelum dibenarkan membeli Sebut Harga ini . Caj pendaftaran adalah seperti yang telah ditetapkan.
3. Setiap pembelian/pemohonan Dokumen Sebut Harga boleh dibeli secara online melalui laman web https://ip3ks.mpks.gov.my bermula 10 Jun 2024 dengan bayaran seperti yang dinyatakan.
4. Kontraktor perlu mengemukakan salinan pendaftaran syarikat seperti SSM , CIDB , SPKK , Sijil Taraf Bumiputra (Yang Berkaitan) bersama - sama Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap semasa penghantaran dokumen.
5. Dokumen Sebut Harga wajib DIBUKUKAN / DI DOKUMENTASIKAN dengan sempurna dan hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri dengan mencatatkan No. Sebut Harga serta tajuk dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga yang disediakan oleh Majlis Perbandaran Kuala Selangor di Aras Bawah, Majlis Perbandaran Kuala Selangor sebelum atau pada 19 Jun 2024, jam 12.00 tengahari.
6. Dokumen sebutharga hendaklah dimasukkan ke dalam peti tawaran yang telah dilabel tajuk kerja dan no sebutharga. Sekiranya didapati dokumen dimasukkan ke dalam peti yang salah, maka penyertaannya akan dibatalkan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|