Cetak
MPKL/JK/T:02/2024

CADANGAN MEMBINA STOR PENEMPATAN DAN SIMPANAN ANJING DI SEBAHAGIAN LOT 1161, BATU 1, JALAN SULTAN ABDUL SAMAD, KUALA LANGAT

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama NOR AZIDA BINTI AZMI
E-mel azida@mpkl.gov.my
No. Tel 03-38530303
Jabatan UPUB
Tarikh Tajuk  
26/06/2024 RALAT PADA TARIKH TUTUP PENJUALAN DOKUMEN DI LAMAN SESAWANG TENDER SELANGOR Selanjutnya

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Kuala Langat
No. Tender MPKL/JK/T:02/2024
Tarikh Iklan 12 Jun 2024 - 11 Jul 2024
Tarikh Jual 20 Jun 2024 - 11 Jul 2024
Tarikh Tutup 11 Jul 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Unit Perolehan dan Ukur Bahan Majlis Perbandaran Kuala Langat Tingkat 1, Persiaran Majlis, Jalan Sultan Alam Shah, 42700 Banting, Selangor Darul Ehsan.
Tarikh & Masa Taklimat 20 Jun 2024 09:00
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT CEMPAKA KUNING, MAJLIS PERBANDARAN KUALA LANGAT

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 500.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor BUMIPUTERA yang mempunyai Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Perakuan Pendaftaran Kontraktor oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) dan Sijil Taraf Bumiputera  di dalam bidang kerja berkenaan dan pendaftarannya masih berkuatkuasa untuk mengambil bahagian dan menjalankan kerja-kerja berikut:-

SPKK   Gred : G4   Kategori : CE Pengkhususan : CE21 Pembinaan Kejuruteraan Awam   DAN   Kategori : B Pengkhususan : B04 Kerja-kerja Pembinaan Bangunan   DAN   UPEN Unit Perancang Ekonomi Negeri  

1) Pihak kontraktor / Syarikat DIWAJIBKAN membawa Kad Pengenalan Asal, Sijil Asal Perakuan  Pendaftaran Kontraktor, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Perakuan Pendaftaran Kontraktor oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), dan UPEN yang masih SAH TEMPOH LAKUNYA  serta SATU (1) SALINAN semasa Taklimat di jalankan.

 

          i) Setiap dokumen tender dijual dengan harga RM 500.00 secara ONLINE. Pembayaran boleh dibuat secara kad kredit atau debit kad dan wang bayaran tidak akan dikembalikan.             ii) Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 20 JUN 2024 (KHAMIS) di Unit Perolehan dan Ukur Bahan , Majlis Perbandaran Kuala Langat, Tingkat 1, Persiaran Majlis, Jalan Sultan Alam Shah, 42700 Banting, Selangor.             iii) Pentender perlu terlebih dahulu mendaftar secara ONLINE di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran SPKK, CIDB dan UPEN. Sekiranya gagal berbuat demikian adalah tidak layak untuk membeli Dokumen Tender tersebut.             iv) Dokumen Tender boleh dimuat turun melalui laman sesawang http://tender.selangor.gov.my  dan WAJIB dibukukan / didokumentasikan.               v) Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam PETI TENDER seperti tertera di atas.             vi) Penghantaran Dokumen Tender perlu disertakan bersama RESIT PEMBAYARAN sebagai bukti pembelian.                 vii) Pentender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.                 viii) Pentender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Dokumen Tender. Jika Dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya.             ix) Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan.               x) Tarikh tutup penjualan Dokumen Tender  adalah pada 11 JULAI 2024 (KHAMIS). Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi UNIT PEROLEHAN & UKUR BAHAN di Talian 03-38530303 sambungan 2503 dan 2502.             2) Hanya PENAMA di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dan SSM sahaja boleh menghadiri taklimat.                       3) Dokumen Sebut harga hanya akan dijual kepada Kontraktor / Syarikat yang menghadiri taklimat sahaja.            

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BILIK MESYUARAT CEMPAKA KUNING, MAJLIS PERBANDARAN KUALA LANGAT BILIK MESYUARAT CEMPAKA KUNING, MAJLIS PERBANDARAN KUALA LANGAT 20 Jun 2024 09:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis