Pegawai Bertanggungjawab 1 |
Pegawai Bertanggungjawab 2 |
Nama |
NORHASIMAH ABDULLAH |
Nama |
FAIZ IEDZLAN BIN RIDZUAN |
E-mel |
norhasimah.abdullah@mbdk.gov.my |
E-mel |
faiz.iedzlan@mbdk.gov.my |
No. Tel |
0333758012 |
No. Tel |
0333758014 |
Jabatan |
Bahagian Ukur Bahan |
Jabatan |
Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh |
Tajuk |
|
11/09/2024 |
Ralat MBDK.JKEJ.600-13/1/148 (2024). |
Selanjutnya
|
Maklumat Tender
Petender |
Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
No. Tender |
MBDK.JKEJ.600-13/1/148 (2024) |
Tarikh Iklan |
8 Aug 2024 -
22 Sep 2024 |
Tarikh Jual |
22 Aug 2024 -
22 Sep 2024 |
Tarikh Tutup |
23 Sep 2024 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
Bahagian Ukur Bahan,Tingkat 1, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber) Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang Selangor Darul Ehsan
|
Tarikh & Masa Taklimat |
21 Aug 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
MINI AUDITORIUM, PEJABAT CAWANGAN MPKLANG, JALAN TENGKU KELANA, KLANG
Kehadiran taklimat adalah
diwajibkan
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Negeri |
SELURUH MALAYSIA
|
Harga Dokumen |
RM 250.00 |
Syarat Tender
SYARAT-SYARAT : 1. Setiap dokumen Tender dijual dengan harga RM 250.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 22 Ogos 2024 di laman web http://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Petender perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang http://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen Tender tersebut. 4. Petender diwajibkan hadir ke taklimat Mini Auditorium, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana pada 21 Ogos 2024 jam 9.30 pagi. HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT. 5 Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di maklumat Tender. 6 Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 7 Petender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat Membuat Tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Tender. Jika dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 8 Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 9 Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 22 September 2024. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 10 Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Pn. Siti Rohani Bt. Maseran ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan). Disediakan oleh : BAHAGIAN UKUR BAHAN MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
|
Dokumen Meja Terkawal
Nama |
Saiz |
Jenis |
|
TTD MBDK.JKEJ.600-13/1/148 (2024) |
193.48 kB |
application/pdf |
Muat Turun
|