SEBUTHARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER SERTA KATRIJ UNTUK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORHASLINDA BT MOHAMED ROZALI |
E-mel | lindarozali@selangor.gov.my |
No. Tel | 03-32241963 |
Jabatan | BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | PDSB/KP/SH/16/2024 |
Tarikh Iklan | 12 Aug 2024 - 19 Aug 2024 |
Tarikh Jual | 12 Aug 2024 - 19 Aug 2024 |
Tarikh Tutup | 19 Aug 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH SABAK BERNAM, KOMPLEKS PEJABAT DAERAH SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. KENYATAAN TAWARAN
Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam kod bidang 020601 - Alatulis (tidak termasuk borang dan Semua jenis kertas) Di Pejabat Daerah dan Tanah Sabak Bernam. Penyebut harga mestilah berdaftar dalam kod bidang yang dinyatakan di atas.
1.1 Borang Sebut Harga boleh didapati mulai 12 Ogos 2024 (Isnin) dalam Sistem Tender Online Selangor (https://tender.selangor.my).
1.2 Borang yang telah lengkap di isi hendaklah dikembalikan ke pejabat ini dalam satu sampul surat berlakri dan bertanda SEBUT HARGA : PDSB/KP/SH/16/2024 di sebelah kiri dan atas sampul surat dan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga di alamat:
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Pejabat Daerah Dan Tanah Sabak Bernam,
Kompleks Pejabat Daerah Sabak Bernam,
45300 Sungai Besar, Selangor.
1.3 Sebut Harga yang lewat diterima tidak akan diterima/dilayan. Pejabat tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan yang timbul secara langsung atau tidak langsung.
1.4 Semua keterangan mengenai Sebut Harga ini atau butir-butir lengkap mengenai syarat-syarat dan penentuan perkhidmatan perlu dikemukakan bersama-sama dokumen.
1.5 Tawaran akan ditolak sekiranya gagal memenuhi mana-mana syarat dalam dokumen Sebut Harga.
1.6 Pihak Pejabat Daerah dan Tanah Sabak Bernam berhak menamatkan perkhidmatan yang diberi kepada pembekal pada bila-bila masa sekiranya :
a) Tidak mematuhi jadual pengeluaran yang ditetapkan
b) Tidak memenuhi kriteria yang telah dipersetujui
c) Tidak membekalkan peralatan mengikut dalam spesifikasi
1.7 Semua pertanyaan atau penjelasan boleh berhubung dengan pegawai-pegawai berikut:-
a) Norhaslinda Bt Mohamed Rozali
Penolong Pegawai Tadbir (Aset)
Tel : 03-32241963
E-Mel : lindarozali@selangor.gov.my
b) Mohd Ahabas Salimi bin Hailani
Pembantu Tadbir (P/O)
Tel : 03-32241963
E-Mel : ahabas@selangor.gov.my
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|