KERJA-KERJA MENAIKTARAF LAMPU JALAN JENIS KONVENSIONAL (HPSV) KEPADA JENIS LIGHT EMITTED DIODE (LED) SERTA MENGGANTIKAN KABEL YANG ROSAK DI PERSIARAN HAMZAH ALANG, MERU KLANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORHASIMAH ABDULLAH |
E-mel | norhasimah.abdullah@mbdk.gov.my |
No. Tel | 0333758012 |
Jabatan | Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
09/09/2024 | RALAT : PENAMBAHAN BORANG TEKNIKAL BAGI KERJA-KERJA MENAIKTARAF LAMPU JALAN JENIS KONVENSIONAL ( HPSV ) KEPADA JENIS LIGHT EMITT | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
---|---|
No. Tender | MBDK.JKEJ.600-13/1/102 (2024) |
Tarikh Iklan | 19 Aug 2024 - 22 Sep 2024 |
Tarikh Jual | 2 Sep 2024 - 22 Sep 2024 |
Tarikh Tutup | 23 Sep 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MBDK , Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber) Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 30 Aug 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
MINI AUDITORIUM, PEJABAT CAWANGAN MPKLANG, JALAN TENGKU KELANA -*HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT*
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 250.00 |
Syarat Tender
SYARAT-SYARAT : 1. Setiap dokumen Tender dijual dengan harga RM 250.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 22 Ogos 2024 di laman web http://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Petender perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang http://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen Tender tersebut. 4. Petender diwajibkan hadir ke taklimat Mini Auditorium, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana pada 30 Ogos 2024 jam 9.30 pagi. HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT. 5 Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di maklumat Tender. 6 Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 7 Petender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat Membuat Tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Tender. Jika dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 8 Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 9 Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 11 September 2024. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 10 Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Pn. Noor Azlin Bt. Othman ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan). Disediakan oleh : BAHAGIAN UKUR BAHAN MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL DAN E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT DAN E17 KABEL BAWAH TANAH VOLTAN RENDAH DAN E21 TALIAN ATAS VOLTAN RENDAH |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
Senarai Kuantiti -13/1/102 (2024) -TTD | 203.12 kB | application/pdf | Muat Turun |