Cetak
MBDK.JKEJ.600-13/1/102 (2024)

KERJA-KERJA MENAIKTARAF LAMPU JALAN JENIS KONVENSIONAL (HPSV) KEPADA JENIS LIGHT EMITTED DIODE (LED) SERTA MENGGANTIKAN KABEL YANG ROSAK DI PERSIARAN HAMZAH ALANG, MERU KLANG

Sila daftar masuk untuk menyertai tender ini
Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORHASIMAH ABDULLAH
E-mel norhasimah.abdullah@mbdk.gov.my
No. Tel 0333758012
Jabatan Bahagian Ukur Bahan
Tarikh Tajuk  
09/09/2024 RALAT : PENAMBAHAN BORANG TEKNIKAL BAGI KERJA-KERJA MENAIKTARAF LAMPU JALAN JENIS KONVENSIONAL ( HPSV ) KEPADA JENIS LIGHT EMITT Selanjutnya

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK)
No. Tender MBDK.JKEJ.600-13/1/102 (2024)
Tarikh Iklan 19 Aug 2024 - 22 Sep 2024
Tarikh Jual 2 Sep 2024 - 22 Sep 2024
Tarikh Tutup 23 Sep 2024
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MBDK , Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber) Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 30 Aug 2024 09:30
Alamat Taklimat MINI AUDITORIUM, PEJABAT CAWANGAN MPKLANG, JALAN TENGKU KELANA -*HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT*

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Negeri    SELURUH MALAYSIA
Harga Dokumen RM 250.00

Syarat Tender

SYARAT-SYARAT :                 1. Setiap dokumen Tender dijual dengan harga RM 250.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad.           2.  Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 22 Ogos 2024 di laman web http://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan.           3.  Petender perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang http://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Tender dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen Tender tersebut.           4.  Petender diwajibkan hadir ke taklimat Mini Auditorium, Pejabat MBDK Jalan Tengku Kelana pada 30 Ogos 2024 jam 9.30 pagi. HANYA PENAMA DI DALAM SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT.           5 Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di maklumat Tender.           6 Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.           7 Petender perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Petender dan Syarat-syarat Membuat Tender di dalam Dokumen Tender sebelum mengemukakan Tender. Jika dokumen Tender yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya.           8 Dokumen Tender yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan.           9 Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 11 September 2024. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014.           10 Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi Pn. Noor Azlin Bt. Othman ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan).           Disediakan oleh :       BAHAGIAN UKUR BAHAN       MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG      

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH

DAN

E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

DAN

E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT

DAN

E17 KABEL BAWAH TANAH VOLTAN RENDAH

DAN

E21 TALIAN ATAS VOLTAN RENDAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Senarai Kuantiti -13/1/102 (2024) -TTD 203.12 kB application/pdf Muat Turun