(PINDAAN TARIKH TUTUP TENDER : 7/10/2024) PENYIAPAN BAKI KERJA BAGI PEMBINAAN STOR BARANG RAMPASAN BARU DI SEKSYEN 24 SHAH ALAM, DAERAH PETALING, SELANGOR DARUL EHSAN.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Sazatul Husna Binti Mohamad Nor Kosim |
E-mel | norsazatul@jkr.gov.my |
No. Tel | 0355459800 ext 1240 |
Jabatan | Unit Tender, JKR Negeri Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
01/10/2024 | PENYIAPAN BAKI KERJA BAGI PEMBINAAN STOR BARANG RAMPASAN BARU DI SEKSYEN 24 SHAH ALAM, DAERAH PETALING, SELANGOR DARUL EHSAN. | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Jabatan Kerja Raya Negeri Selangor |
---|---|
No. Tender | JKR/SEL(N)/017(T)/2024 |
Tarikh Iklan | 29 Aug 2024 - 2 Oct 2024 |
Tarikh Jual | 12 Sep 2024 - 25 Sep 2024 |
Tarikh Tutup | 7 Oct 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI TENDER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, TINGKAT BAWAH, KOMPLEKS IBU PEJABAT JKR SELANGOR, PERSIARAN JUBLI PERAK, SEKSYEN 17, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Tarikh & Masa Taklimat | 5 Sep 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
Kafe Kompleks Ibu Pejabat JKR Negeri Selangor, Persiaran Jubli Perak, Seksyen17, Shah Alam Selangor Darul Ehsan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Pn. Hazilah binti Zainuddin (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1222) atau En. Hafiz Hafizi bin Muda (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1234)
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 60.00 |
Syarat Tender
DOKUMEN BOLEH DIDAPATI SECARA ONLINE SAHAJA DI https://tender.selangor.my. SILA DAFTAR MASUK SISTEM TENDER ONLINE SELANGOR DAN TEKAN BUTANG TAMBAH KEPADA SENARAI TEMPAHAN DAN TERUSKAN BAYARAN.
DOKUMEN MEJA TAWARAN BOLEH DISEMAK SEMASA WAKTU PEJABAT.
PETENDER PERLU BERDAFTAR DENGAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.
HANYA PENAMA DIDALAM SIJIL SAHAJA YANG DIBENARKAN HADIR SEWAKTUTAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK.
KEBENARAN KHAS CIDB TIDAK DIBENARKAN.
PEJABAT INI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SEKIRANYA PETENDER MEMBUAT BAYARAN TANPA MENGHADIRI TAKLIMAT TENDER. TIADA PERMOHONAN UNTUK PEMULANGAN WANG KEPADA PETENDER YANG TIDAK MEMATUHI SYARAT-SYARAT TENDER.
DOKUMEN TENDER BOLEH DIKEMUKAKAN SECARA SERAHAN TANGAN DENGAN MEMATUHI PROSEDUR OPERASI PIAWAI (SOP) YANG DISEDIAKAN DI DALAM ARAHAN KEPADA PETENDER.
WAKTU AKHIR PENGHANTARAN DOKUMEN: 12.00 PM. DOKUMEN TENDER YANG LEWAT DIHANTAR TIDAK AKAN DITERIMA.
SEBARANG PERTANYAAN TEKNIKAL SILA HUBUNGI;
Pn. Hazilah binti Zainuddin (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1222)
En. Hafiz Hafizi bin Muda (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1234)
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Kafe Kompleks Ibu Pejabat JKR Negeri Selangor, Persiaran Jubli Perak, Seksyen17, Shah Alam Selangor Darul Ehsan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Pn. Hazilah binti zainuddin (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1222) atau En. Hafiz hafizi bin muda (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1234) | Kafe Kompleks Ibu Pejabat JKR Negeri Selangor, Persiaran Jubli Perak, Seksyen17, Shah Alam Selangor Darul Ehsan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Pn. Hazilah binti zainuddin (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1222) | 5 Sep 2024 09:30 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|