MENAIKTARAF DAN MEMULIHARA KEMUDAHAN DAN INFRASTRUKTUR INSTITUT LATIHAN PENGANGKUTAN LAUT MALAYSIA (MATRAIN), PULAU INDAH, SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Sazatul Husna Binti Mohamad Nor Kosim |
E-mel | norsazatul@jkr.gov.my |
No. Tel | 0355459800 ext 1235 |
Jabatan | Jabatan Kerja Raya Negeri Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Jabatan Kerja Raya Negeri Selangor |
---|---|
No. Tender | JKR/SEL/(P)/023(T)/2024 |
Tarikh Iklan | 27 Sep 2024 - 6 Nov 2024 |
Tarikh Jual | 2 Oct 2024 - 15 Oct 2024 |
Tarikh Tutup | 6 Nov 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Penghantaran dokumen adalah melalui atas talian di Sistem JKR E-Tender (JET). Sila layari https://tender.jkr.gov.my untuk maklumat lanjut |
Tarikh & Masa Taklimat | 1 Oct 2024 10:00 |
Alamat Taklimat |
Taklimat dan Lawatan Tapak : Lobi Blok Pentadbiran, Institut Latihan Pengangkutan Laut (MATRAIN), Persiaran Nakhoda KS11, Pulau Indah, 42920 Pelabuhan Klang, Selangor. Sebarang pertanyaan sila hubungi Ts. Nur Zawani binti Muhammad Halil (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1247) atau En. Muhammad Hammawi bin Abdul Hamid (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1235)
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 300.00 |
Syarat Tender
1. Lawatan tapak dan sesi taklimat tender adalah DIWAJIBKAN. Sila mohon untuk hadir ke taklimat tapak di dalam sistem JET sebelum hadir ke taklimat.
Hanya PENAMA yang tercatat di dalam sijil PPK / SPKK / PUKONSA / UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak dan sesi taklimat berkenaan. Kontraktor / syarikat TIDAK BOLEH mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam sijil PPK / SPKK / PUKONSA / UPKJ.
2. Kebenaran Khas daripada CIDB atau PUKONSA atau UPKJ adalah TIDAK DIBENARKAN untuk pengkhususan bidang kerja yang telah ditetapkan.
Sebarang pertanyaan sila hubungi :
Ts. Nur Zawani binti Muhammad Halil (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1247) / nurzawani@jkr.gov.my
En.Muhammad Hammawi bin Abdul Hamid (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB (1235)
SISTEM JKR E-TENDER (JET):
Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET:
a) Kontraktor yang berminat menyertai tender hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my . Pendaftaran akaun pengguna kontraktor hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan menggunakan nama syarikat yang berkenaan.
b) Hanya kontraktor berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah-langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna yang boleh dimuat turun melalui portal https://tender.jkr.gov.my
c) Kontraktor yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan Kata Laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.
TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK:
a) Kontraktor yang LAYAK dan berminat dikehendaki untuk memohon untuk hadir ke lawatan tapak dan taklimat tender melalui Sistem JET di portal https://tender.jkr.gov.my sebelum tarikh lawatan tapak yang ditetapkan.
b) Permohonan kontraktor untuk menghadiri lawatan tapak dan taklimat tender akan disahkan oleh pejabat yang mengeluarkan tender.
c) Kontraktor dikehendaki untuk menghadiri lawatan tapak dan taklimat tender yang berkenaan pada masa, tarikh dan tempat yang telah ditetapkan.
d) Kontraktor perlu memuat naik bukti kehadiran secara dalam talian melalui Sistem JET di portal https://tender.jkr.gov.my untuk disahkan oleh pejabat yang mengeluarkan tender. Kegagalan kontraktor untuk mengemukakan bukti kehadiran lawatan tapak dan taklimat tender akan menyebabkan kontraktor tidak layak menyertai tender.
e) Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa lawatan tapak dan taklimat tender dijalankan.
f) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi.
PEMBELIAN DOKUMEN TENDER:
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuat naik salinan (dalam format *pdf):
i. Bukti pembayaran / resit bayaran ;dan
ii. Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK);dan
iii. Sijil Taraf Bumiputera dari Pusat Khidmat Kontraktor (sekiranya berkaitan);dan
iv. Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), CIDB atau Sijil PUKONSA atau Sijil UPKJ
b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya kontraktor gagal memenuhi syarat-syaratyang telah ditetapkan.
PERINGATAN
Pejabat Mengeluarkan Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Lobi Blok Pentadbiran, Institut Latihan Pengangkutan Laut (MATRAIN), Persiaran Nakhoda KS11, Pulau Indah, 42920 Pelabuhan Klang, Selangor | Lobi Blok Pentadbiran, Institut Latihan Pengangkutan Laut (MATRAIN), Persiaran Nakhoda KS11, Pulau Indah, 42920 Pelabuhan Klang, Selangor | 1 Oct 2024 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B28 KERJA UBAHSUAI |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|