PEMBINAAN MASJID DI KAWASAN PERUMAHAN ANTARA GAPI, MUKIM SERENDAH, HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORERNEZA BINTI MOHD AYOB |
E-mel | norernezaayob@jkr.gov.my |
No. Tel | 0355459800 ext 1240 |
Jabatan | Unit Tender, JKR Negeri Selangor |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
09/01/2025 | [ADDENDUM II] PEMBINAAN MASJID DI KAWASAN PERUMAHAN ANTARA GAPI, MUKIM SERENDAH, HULU SELANGOR | Selanjutnya |
Maklumat Tender
Petender | Jabatan Kerja Raya Negeri Selangor |
---|---|
No. Tender | JKR/SEL/(N)/025(T)/2024 |
Tarikh Iklan | 18 Nov 2024 - 15 Jan 2025 |
Tarikh Jual | 17 Dec 2024 - 30 Dec 2024 |
Tarikh Tutup | 15 Jan 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI TENDER BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, TINGKAT BAWAH, KOMPLEKS IBU PEJABAT JKR SELANGOR, PERSIARAN JUBLI PERAK, SEKSYEN 17, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN |
Tarikh & Masa Taklimat | 26 Nov 2024 10:00 |
Alamat Taklimat |
DEWAN JKR DAERAH HULU SELANGOR (STOR), JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. KOORDINAT : 3.561514077572802, 101.66134936649969
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 500.00 |
Syarat Tender
DOKUMEN BOLEH DIDAPATI SECARA ONLINE SAHAJA DI https://tender.selangor.my. SILA DAFTAR MASUK SISTEM TENDER ONLINE SELANGOR DAN TEKAN BUTANG TAMBAH KEPADA SENARAI TEMPAHAN DAN TERUSKAN BAYARAN.
DOKUMEN MEJA TAWARAN BOLEH DISEMAK SEMASA WAKTU PEJABAT.
PETENDER PERLU BERDAFTAR DENGAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR. PASTIKAN SIJIL UPEN AKTIF SEMASA MENGHADIRI TAKLIMAT TENDER.
SILA BAWA BERSAMA SIJIL UPEN YANG AKTIF DAN SIJIL-SIJIL CIDB (PPK, SPKK & STB) SEMASA MENGHADIRI LAWATAN TAPAK.
HANYA PENAMA DIDALAM SIJIL SAHAJA YANG DIBENARKAN HADIR SEWAKTU LAWATAN TAPAK.
KEBENARAN KHAS CIDB TIDAK DIBENARKAN.
PEJABAT INI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SEKIRANYA PETENDER MEMBUAT BAYARAN TANPA MENGHADIRI TAKLIMAT TENDER. TIADA PERMOHONAN UNTUK PEMULANGAN WANG KEPADA PETENDER YANG TIDAK MEMATUHI SYARAT-SYARAT TENDER.
DOKUMEN TENDER BOLEH DIKEMUKAKAN SECARA SERAHAN TANGAN DENGAN MEMATUHI PROSEDUR OPERASI PIAWAI (SOP) YANG DISEDIAKAN DI DALAM ARAHAN KEPADA PETENDER.
WAKTU AKHIR PENGHANTARAN DOKUMEN: 12.00 PM. DOKUMEN TENDER YANG LEWAT DIHANTAR TIDAK AKAN DITERIMA.
SEBARANG PERTANYAAN TEKNIKAL SILA HUBUNGI;
PN. SYAZWANI BINTI MAHADI (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB 1227
PN. SURAYA BINTI SULAIMAN (BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN) NO.TEL: 03-55459800 SAMB 1252
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN JKR DAERAH HULU SELANGOR (STOR), JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. KOORDINAT : 3.561514077572802, 101.66134936649969 | DEWAN JKR DAERAH HULU SELANGOR (STOR), JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU. KOORDINAT : 3.561514077572802, 101.66134936649969 | 26 Nov 2024 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|