KERJA-KERJA MENYENGGARA LAMPU DAN KABEL YANG ROSAK DI SEPANJANG JALAN TUN DR ISMAIL, JALAN SRI DAMAK 17,18,21,23,25, JALAN SRI SIANTAN 23, JALAN SRI SIANTAN 31, JALAN SRI SARAWAK 14,15,16,17,18,19,20,21,26,28, LENGKUNGAN SRI SARAWAK 23, JALAN SRI SARAWAK 20A DAN JALAN SRI SARAWAK 20B, TAMAN SRI ANDALAS, KLANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | FAIZ IEDZLAN BIN RIDZUAN |
E-mel | faiz.iedzlan@mbdk.gov.my |
No. Tel | 0333758014 |
Jabatan | Bahagian Ukur Bahan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
26/11/2024 | KERJA-KERJA MENYENGGARA LAMPU DAN KABEL YANG ROSAK DI SEPANJANG JALAN TUN DR ISMAIL, JALAN SRI DAMAK 17,18,21,23,25, JALAN S | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) |
---|---|
No. Sebut Harga | MBDK.JKEJ.600-13/1/107 (2024) |
Tarikh Iklan | 18 Nov 2024 - 9 Dec 2024 |
Tarikh Jual | 3 Dec 2024 - 9 Dec 2024 |
Tarikh Tutup | 10 Dec 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Ukur Bahan, Tingkat 1, Pejabat MPK Jalan Tengku Kelana (Pusat Sumber), Lot 175, Jalan Tengku Kelana, 41000 Klang, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 29 Nov 2024 09:30 |
Alamat Taklimat |
*PETENDER DIWAJIBKAN HADIR KE TAKLIMAT PADA 29 NOVEMBER 2024 (JUMAAT) BERTEMPAT DI MINI AUDITORIUM, PEJABAT CAWANGAN MPKLANG, JALAN TENGKU KELANA, KLANG, JAM 9.30 PAGI *HANYA PENAMA BERDAFTAR DENGAN CIDB DIBENARKAN DAFTAR DAN HADIR TAKLIMAT* *SILA BAWA COP SYARIKAT DAN SALINAN SIJIL YANG TELAH DITETAPKAN* *Sila kemaskini maklumat syarikat dalam laman web http://tender.selangor.my untuk melancarkan proses pembelian dokumen. Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Negeri | SELURUH MALAYSIA |
Harga Dokumen | RM 150.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT :- 1. Setiap dokumen Sebutharga dijual dengan harga RM 150.00 secara online. Pembayaran boleh dibuat secara FPX, kredit kad dan debit kad. 2. Dokumen meja tawaran dipamerkan mulai 3 Disember 2024 di laman web https://tender.selangor.my di setiap bahagian iklan yang dipamerkan. 3. Penyebutharga perlu terlebih dahulu mendaftar secara on-line di laman sesawang https://tender.selangor.my sebelum pembelian Dokumen Sebutharga dan mengemaskini maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian penyebutharga adalah tidak layak untuk membeli dokumen sebutharga tersebut. 4. Dokumen Sebutharga yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT BERLAKRI dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga seperti tertera di maklumat sebutharga. 5. Penyebutharga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 6. Penyebutharga perlu mematuhi syarat-syarat yang terkandung di dalam Arahan Kepada Penyebutharga dan Syarat-syarat Membuat Sebutharga di dalam Dokumen Sebutharga sebelum mengemukakan Sebutharga. Jika dokumen Sebutharga yang dikemukakan didapati tidak mematuhi syarat-syarat tersebut, Dokumen itu akan ditolak tanpa pertimbangan seterusnya. 7. Dokumen Sebutharga yang lewat diterima dari tarikh dan masa yang ditetapkan, berbangkit dengan apa jua sebab yang mungkin boleh dikemukakan, akan ditolak dan tidak dipertimbangkan. 8. Tarikh akhir penjualan Dokumen Sebutharga adalah pada 9 Disember 2024. Dokumen Sebutharga tidak akan dikeluarkan selepas dari waktu tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-3375 8014. 9. Sebarang pertanyaan berkaitan spesifikasi kerja dan lokasi tapak boleh menghubungi En. Iskandar ditalian 03-3375 5555 (Jabatan Kejuruteraan).
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL DAN E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT DAN E17 KABEL BAWAH TANAH VOLTAN RENDAH DAN E21 TALIAN ATAS VOLTAN RENDAH |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
MBDK.JKEJ.600-13/1/107 (2024)-TTD | 156.34 kB | application/pdf | Muat Turun |
MBDK.JKEJ.600-13/1/107 (2024)-RALAT 1 | 141.96 kB | application/pdf | Muat Turun |