KERJA MEMASANG PAGAR DAN KERJA LAIN YANG BERKAITAN DI TANAH PERKUBURAN ISLAM KAMPUNG GICHING, MUKIM LABU, DAERAH SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Zuhaili Bin Sulleman | Nama | Muhammad Firdaus Bin Zainun |
E-mel | zuhaili@selangor.gov.my | E-mel | firdaus@selangor.gov.my |
No. Tel | 0387061211 | No. Tel | 0387061211 |
Jabatan | PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG | Jabatan | PEJABAT DAERAH DAN TANAH SEPANG |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/12/2024 | KEMASKINI DOKUMEN SEBUTHARA. | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Sepang |
---|---|
No. Sebut Harga | PDTSPG/SH(KUBUR)/G2/NOV/2024/02 |
Tarikh Iklan | 26 Nov 2024 - 5 Dec 2024 |
Tarikh Jual | 28 Nov 2024 - 4 Dec 2024 |
Tarikh Tutup | 5 Dec 2024 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
PEJABAT DAERAH/TANAH SEPANG BLOK ‘A’, BANGUNAN TUN AZIZ, BANDAR BARU SALAK TINGGI, 43900 SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN (TINGKAT 1, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PLB) |
Tarikh & Masa Taklimat | 28 Nov 2024 15:30 |
Alamat Taklimat |
Bilik Seminar, Pejabat Daerah/Tanah Sepang, Pendaftaran 3.30 Petang hingga 4.30 Petang, Taklimat 4.30 Petang
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Semua Kontraktor Bumiputra Kelas G2 yang berdaftar dengan Pendaftaran Kontraktor(SSPK) beralamat di Negeri Selangor adalah dijemput untuk mengemukakan SebutHarga bagi Pelaksanaan Projek seperti diatas.
2.Kontraktor wajib hadir semasa taklimat dengan mengemukakan lesen asal atau salinan. Wakil kontraktor tidak dibenarkan.
3.Kontraktor diwajibkan untuk melawat dan mengetahui akan tempat kerja yang akan dijalankan dan berpuas hati dengan syarat- syarat yang dikenakan serta mengkaji dengan terperinci masalah yang timbul bersabit dengan kerja ini supaya tidak menjejaskan perjalanan kerja nanti. Segala tuntutan yang bersabit dengan kerja ini tidak boleh di buat dan tidak akan dilayan.
4.Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut:
(i)Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas G2 yang berdaftar dengan CIDB
(ii)Kontraktor mestilah memastikan lesen masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran diproses
(iii)Kontraktor mestilah mempunyai Gred dan Kategori mengikut Sistem Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.
5. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:
(i)Sijil asal PerolehanKerja Kerajaan(SPKK) yang dikeluarkan oleh LembagaPembangunan
(ii)Cop Pemborong/Kontraktor
(iii)Kemukakan salinan penyata kewangan terkini (3 bulan) semasa kemukakan sebutharga. Penyata kewangan perlu mendapat cop pengesahan daripada pihak bank. Sebutharga akan ditolak sekiranya penyata kewangan tidak sah.
(iv)Wajib mengemukan resit pembelian dokumen sebutharga
6.Borang/Dokumen SebutHarga boleh dibeli dengan harga RM50.00 dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
7.Borang/Dokumen SebutHarga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.
8.Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran boleh dibuat secara online melalui sistem e-tender/sebutharga berkenaan.
9.Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum membuat pembelian dilaman sesawang yang sama dibahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran dikaunter Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Sepang - (Penting).
10.Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan di Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan Tanah Sepang dan;
11.Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan untuk menyertai Sebut Harga ini.
12.Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan kontraktor dalam tawaran berkaitan akanTERBATAL dengan sendirinya.
13.Kontraktor hendaklah memulakan kerja dalam masa 7 hari dari tarikh inden kerja dikeluarkan dan hendaklah mengikut arahan dan kelulusan Pegawai Penyelia Pejabat Daerah atau wakilnya.
14.Jika kontraktor gagal memulakan kerja dalam tempoh 7 hari inden kerja akan dibatalkan dan tatatertib akan diambil terhadap pemborong mengikut syarat-syarat pendaftaran.
15.Jika kontraktor tidak menyiapkan kerja dalam masa yang dijanjikan, Pegawai Penyelia Daerah atau wakil berhak mengenakan tindakan pembatalan kontrak/pembayaran ganti rugi / penggantungan lesen pendaftaran atau apa-apa cara lain yang difikirkan patut keatas pemborong.
16.Semua bahan-bahan yang dibekalkan dan digunakan hendaklah yang baru dan belum dipakai serta mempunyai mutu yang baik dan diperolehi dari dalam Malaysia dan mendapat kelulusan Pegawai Penyelia Pejabat Daerah, Pegawai tersebut juga mempunyai kuasa untuk meminta contoh-contoh untuk diperiksa sebelum bahan-bahan tersebut dibekalkan atau digunakan.
17.Hanya pekerja-pekerja yang mahir dalam bidang masing-masing sahaja yang patut digunakan. Kontraktor dan pekerja-pekerjanya hendaklah menjalankan kerja dengan baik dan cermat, sebarang kerosakkan oleh sebab kecuaian pihak kontraktor hendaklah ditanggung sendiri.
18.Apabila siap, segala sampah-sarap, serpihan dan lebihan hendaklah dibersihkan mengikut arahan Pegawai Penyelia Pejabat Daerah atau wakilnya.
*Catatan Segala pembelian/ perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui sistem, tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
TTD | 666.64 kB | application/pdf | Muat Turun |