Kerja Membaikpulih Longkang Rosak Serta Lain - Lain Kerja Berkaitan Di KM1.20 - KM2.00 Jalan Persiaran Bangi, Mukim Bandar Baru Bangi, Daerah Hulu Langat, Selangor
Pegawai Bertanggungjawab 1 | Pegawai Bertanggungjawab 2 | ||
---|---|---|---|
Nama | Nurmahfuzah Bt Mohd Jamil | Nama | Asmirana Binti Maspade |
E-mel | nurmahfuzah@jkr.gov.my | E-mel | asmirana@jkr.gov.my |
No. Tel | 0389114163 | No. Tel | 0389114163 |
Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT | Jabatan | JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
21/02/2025 | ADDENDA NASKAH BORANG SEBUTHARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Hulu Langat |
---|---|
No. Sebut Harga | JKR/DHL/N009/2025 |
Tarikh Iklan | 17 Feb 2025 - 25 Feb 2025 |
Tarikh Jual | 20 Feb 2025 - 25 Feb 2025 |
Tarikh Tutup | 25 Feb 2025 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN JKR DAERAH HULU LANGAT |
Tarikh & Masa Taklimat | 19 Feb 2025 09:00 |
Alamat Taklimat |
DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 9.00 - 10.00 pagi)
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SELURUH SELANGOR |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1) Sebut harga adalah dipelawa daripada Kontraktor Bumiputera Tempatan yang beralamat Di Negeri Selangor Sahaja, berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) dalam Gred G2, Kategori CE, Pengkhususan CE21 serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN).
2) Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.mydan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Naskah Borang Sebutharga.
3) Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
4) Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
6) Borang Sebut Harga boleh didapati mulai tarikh 20 FEBRUARI 2025 hingga 25 FEBRUARI 2025 secara ONLINE SAHAJA.
LAWATAN TAPAK
Lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN. Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina yang akan dihadapi. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.
Hanya seorang penama yang tercatat di dalam sijil sahaja dibenarkan menghadiri lawatan tapak. Maklumat tarikh dan masa adalah seperti berikut:-
TARIKH : 19 FEBRUARI 2025
WAKTU PENDAFTARAN : 9.00 pagi - 10.00 pagi
TAKLIMAT : 10.00 pagi
TEMPAT : DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT
PENYERAHAN
1) Dokumen yang telah dimuat turun, hendaklah DIBUKUKAN bersama dokumen-dokumen yang disertakan. Kegagalan kontraktor mematuhi syarat-syarat ini akan menyebabkan sebutharga ditolak dan tidak dipertimbangkan.
Penyerahan dokumen sebutharga boleh dilakukan secara:-
Memasukkan kedalam Peti Sebutharga di Bahagian Ukur Bahan, Pejabat Jurutera Daerah JKR Hulu Langat tidak lewat dari pukul 12.00 tengahari, pada 25 FEBRUARI 2025.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 9.00 - 10.00 pagi) | DEWAN UTAMA JKR DAERAH HULU LANGAT (Pendaftaran: 9.00 - 10.00 pagi) | 19 Feb 2025 09:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|