Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/7/1 (12/14)

TENDER PERKHIDMATAN PEMBEKALAN BAHAN MAKANAN BERMASAK DI MAAHAD INTEGRASI TAHFIZ SAINS DAN TEKNOLOGI ISTANA BANDAR, KUALA LANGAT

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga JAI.SEL.BKP/01/053/7/1 (12/14)
Tarikh Iklan 23 Feb 2012 - 8 Mar 2012
Tarikh Jual 23 Feb 2012 - 8 Mar 2012
Tarikh Tutup 8 Mar 2012
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR TINGKAT 8, SEKSYEN PEROLEHAN, MENARA SELATAN, BANGUNAN SULTAN IDRIS, 40676 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 23 Feb 2012 10:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat, Tengku Ibrahim Shah,
Tingka

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

1) Naskah meja tawaran boleh disemak di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor, Tkt. 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, Shah Alam pada waktu pejabat bermula 23 Februari 2012 (Khamis). 2) Senaskah Borang Tender adalah berharga RM 50.00 (Ringgit Malaysia : Lima Puluh Sahaja). Bayaran hendaklah dibuat melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender Dan Sebutharga Negeri Selangor di laman http://tender.selangor.gov.my mulai 23 Februari 2012. Dokumen Tender boleh diambil dengan membawa resit pembelian Borang Tender ke alamat di atas. Dokumen atau Borang Tawaran Tender hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan Nombor Tender di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Tender Jabatan Agama Islam Selangor sebelum atau pada jam 12.00 tengahari, 8 Mac 2012 (Khamis). Tender yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Jabatan ini tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana sebutharga yang dikirimkan melalui pos.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF XXYY01 X > Y > MAKANAN BERMASAK ISLAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian