Cetak
DS/SUK/ICT/01/2006

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MEMBEKAL, MENGANALISA, MEREKABENTUK, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH SISTEM KOLABORASI OFFICE PRODUCTIVITY SOLUTION BAGI PUSAT ICT SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/01/2006
Tarikh Iklan 24 Feb 2006 - 10 Mar 2006
Tarikh Jual 24 Feb 2006 - 10 Mar 2006
Tarikh Tutup 10 Mar 2006
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti tender, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Pentadbiran Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam, Selangor
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah dan berdaftar dengan Sistem Penjualan Dokumen Tender dan Sebutharga sahaja. Dokumen tawaran boleh diperolehi dari Sistem Penjualan Dokumen Tender dan Sebutharga, mulai 24 Februari 2006 hingga 10 Mac 2006. 2. Kontraktor yang mepunyai kod bidang 210104 atau 210105 sahaja yang layak memasuki sebutharga ini. 3. Tarikh tutup : 10 Mac 2006 jam 12.00 tengahari. Borang tawaran yang telah diisi dengan lengkapnya hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tender di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Pentadbiran Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam, Selangor. 4. Pusat Teknologi Maklumat Dan Komunikasi Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian