Cetak
MBPJ/SH/K/48/2013

CADANGAN MENAIKTARAF KAWASAN LAPANG JALAN SS 2/8 UNTUK TETUAN MBPJ

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Petaling Jaya
No. Sebut Harga MBPJ/SH/K/48/2013
Tarikh Iklan 14 Mar 2013 - 27 Mar 2013
Tarikh Jual 14 Mar 2013 - 27 Mar 2013
Tarikh Tutup 27 Mar 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Bekalan dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Bandaraya Petaling Jaya
Tarikh & Masa Taklimat 14 Mar 2013 09:30
Alamat Taklimat BILIK MAWAR, TKT1 IBUPEJABAT MAJLIS BANDARAYA

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Pelan-pelan dan segala butir-butir boleh di dapati dan diperiksa di Bahagian Bekalan dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Bandaraya Petaling Jaya pada hari kerja di antara pukul 8.00 pagi hingga 1.00 tengahari dan 2.00 hingga 5.00 petang (Isnin hingga Khamis) dan 8.00 pagi hingga 12.15 tengahari dan 2.45 hingga 5.00 petang (Jumaat) Tender / Sebutharga hendaklah ditanda seperti tajuk yang disebutkan di atas dan mestilah dibuat dalam borang tender/sebutharga yang disediakan dan boleh didapati di Bahagian Bekalan dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Bandaraya Petaling Jaya dengan bayaran dokumen tender/sebutharga sebanyak RM 30.00 dengan wang tunai/wang pos/wang kiriman pos yang tidak akan dikembalikan. Hanya pegawai-pegawai syarikat yang ditauliahkan seperti di dalam sijil dibenarkan mengambil atau memberi kuasa kepada kakitangan syarikat untuk mengambil dokumen tender/sebutharga. Kontraktor/wakil hendaklah membawa bersama SIJIL ASAL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK) DAN LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM) DAN PERAKUAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI SELANGOR (UPEN). Dokumen tender hendaklah dilakri dan dimasukkan ke dalam peti tender yang disediakan di Bahagian Bekalan dan Perolehan, MBPJ. Majlis Bandaraya ini tidak terikat bagi menerima tawaran tender/sebutharga yang paling rendah atau sebarang tawaran.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian