Cetak
JPS/N/HS/B(28)/1/2013(SH)

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DI PERSEKITARAN PERIGI TUJUH TERMASUK DI DALAM SUNGAI SERENDAH, MUKIM SERENDAH DAERAH HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga JPS/N/HS/B(28)/1/2013(SH)
Tarikh Iklan 20 Mar 2013 - 25 Mar 2013
Tarikh Jual 20 Mar 2013 - 25 Mar 2013
Tarikh Tutup 25 Mar 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH HULU SELANGOR, KUALA KUBU BHARU
Tarikh & Masa Taklimat 20 Mar 2013 09:30
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT JPS DAERAH HULU SELANGOR TING

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB. 2.Pengesahan syarikat oleh agensi Jabatan Pengairan dan Saliran, HANYA di Pejabat Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor,Tingkat 2, Bangunan Baru Pejabat Daerah,44000 Kuala Kubu Bharu,Selangor Darul Ehsan. 3.Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar. 4.Lawatan tapak adalah TIDAK DIWAJIBKAN dan kontraktor adalah bertanggungjawab untuk membuat lawatan sendiri jika perlu. 5.PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER. b) DOKUMEN WAJIB SEPERTI YANG DINYATAKAN 6.Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Hulu Selangor sebelum atau pada jam 12.00 tengahari 25hb. MAC 2013. 7.Sila sertakan Salinan Lesen PKK (jika ada) SSM, dan CIDB serta resit pembelian borang Sebutharga. 8.Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
lainlain_TONG_SAMPAH_KONKRIT 19.89 kB application/x-gzip Muat Turun
spesifikasi_PAPAN_TANDA 38.64 kB application/x-gzip Muat Turun
tender_Butiran_Kerja_Perigi_7_(Read_Only) 767.07 kB application/x-gzip Muat Turun