Cetak
JAI.Sel.BKP/01/053/5 (2/2013)

KERJA-KERJA MENGUBAHSUAI BILIK-BILIK SERTA KERJA BERKAITAN DI PEJABAT AGAMA ISLAM DAERAH PETALING, SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAI.Sel.BKP/01/053/5 (2/2013)
Tarikh Iklan 18 Jun 2013 - 28 Jun 2013
Tarikh Jual 18 Jun 2013 - 28 Jun 2013
Tarikh Tutup 28 Jun 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 18 Jun 2013 11:00
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT HAJI MOHD ALI,
TINGKAT 6, ME

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Tender

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAF BUMIPUTERA YANG SAH BERDAFTAR DAN MASIH BERKUATKUASA DENGAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR DAN CIDB. 2.) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER DAN SEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my ). 3) SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA INI MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGAN LENGKAP SEBELUM DIHANTAR. 4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM SAMPUL SURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI SEBELAH ATAS KIRI SAMPUL SURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR. 5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR, CIDB, DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA. 6) PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA ADALAH DIMESTIKAN HADIR TAKLIMAT SEPERTI YANG TELAH DITETAPKAN. 7) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU KEHILANGAN MANA-MANA SEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
ATAU
B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN
ATAU
B28 KERJA UBAHSUAI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
lainlain_LAMPIRAN_RENOVATION_PAID_PETALING-13062013165615 3.03 MB application/pdf Muat Turun
spesifikasi_SPESIFIKASI_RENOVATION_PAID_PETALING-13062013165508 3.10 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian