Cetak
SEBUTHARGA BPG.NO:77/2013

Kerja- Kerja Menaiktaraf Dewan Serbaguna JKKK Kg. Kemensah, Mukim Hulu Kelang, Daerah Gombak, Selangor Darul Ehsan

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Gombak
No. Sebut Harga SEBUTHARGA BPG.NO:77/2013
Tarikh Iklan 19 Sep 2013 - 26 Sep 2013
Tarikh Jual 19 Sep 2013 - 26 Sep 2013
Tarikh Tutup 26 Sep 2013
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB) Pejabat Daerah Dan Tanah Gombak, Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB. 2.Pengesahan syarikat oleh agensi ,HANYA di buat di Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak, Bangunan Sultan Sulaiman, Persiaran Pegawai, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, Darul Ehsan. 3.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). 4.Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama Sijil PKK, CIDB dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga. 5. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak, Bangunan Sultan Sulaiman, Persiaran Pegawai, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, Darul Ehsan. sebelum jam 12.00 tengahari 26 September 2013 6. Petender boleh mendapatkan pelan lokasi dan lukisan teknikal ( jika berkaitan) dengan datang sendiri ke Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak semasa waktu pejabat. 7. Pejabat Daerah dan Tanah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga. 8. Taklimat dan lawatan tapak tidak diwajibkan 9. Semua dokumen dan borang sebutharga dan lain-lain berkaitan boleh juga didapati di bahagian pembangunan (PLB) dengan membawa resit bayaran asal.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian