Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender |
Majlis Bandaraya Shah Alam |
No. Tender |
T241/2014 |
Tarikh Iklan |
19 Aug 2014 -
8 Sep 2014 |
Tarikh Jual |
19 Aug 2014 -
8 Sep 2014 |
Tarikh Tutup |
8 Sep 2014 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap di isi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender Majlis Bandaraya Shah Alam di Bahagian Tender & Kontrak, Tingkat 2 (Lift A), Wisma MBSA tidak lewat daripada 08HB. SEPTEMBER 2014 SEBELUM JAM 12.00 TENGAHARI. Dokumen Tender yang diserahkan selepas tarikh dan masa yang ditetapkan berbangkit dari apa jua sebab tidak akan dilayan.
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 150.00 |
Syarat Tender
BAYARAN
Bayaran untuk Dokumen Tender adalah secara Wang Tunai, Bank Draf atau Kiriman Wang atas nama Datuk Bandar Majlis Bandaraya Shah Alam
DOKUMEN TENDER
Dokumen Tender boleh disemak pada waktu pejabat di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam, Tingkat G (Lift A), Wisma M.B.S.A., Persiaran Perbandaran, 40675 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan mulai tarikh iklan disiarkan.
Dokumen Tender boleh didapati pada 19HB. OGOS 2014 di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam.
Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaraan Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) serta Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor dalam Gred, Kategori dan Pengkhususan yang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini
Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara On-Line di laman web hhtp:/tender.selangor.gov.my sebelum membeli Dokumen Tender. Pemborong dikehendaki mengemukakan Resit Bayaran Pendaftaran sebagai bukti pemborong telah berdaftar secara On-Line semasa membuat urusan pembelian Dokumen Tender di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam.
Pemborong dikehendaki menunjukkan Perakuan Pendaftaran Asal berserta satu salinan photostat semasa memohon tawaran. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan.
Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 04HB. SEPTEMBER 2014. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi Bahagian Tender Dan Kontrak di talian 03-55105133 samb 252, 297, 349, 445, 446 dan 561
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE DAN 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. |
Tarikh |
Penilai |
Keseluruhan Markah |
Tindakan |
Tiada rekod penilaian |