Cetak
T241/2014

Cadangan Kerja-Kerja Membekal, Memasang, Mengkonfigur, Mengujiterima Dan Mentauliah Perkakasan Dan Perisian Server Utama Serta Pangkalan Data Untuk Majlis Bandaraya Shah Alam

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Bandaraya Shah Alam
No. Tender T241/2014
Tarikh Iklan 19 Aug 2014 - 8 Sep 2014
Tarikh Jual 19 Aug 2014 - 8 Sep 2014
Tarikh Tutup 8 Sep 2014
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap di isi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender Majlis Bandaraya Shah Alam di Bahagian Tender & Kontrak, Tingkat 2 (Lift A), Wisma MBSA tidak lewat daripada 08HB. SEPTEMBER 2014 SEBELUM JAM 12.00 TENGAHARI. Dokumen Tender yang diserahkan selepas tarikh dan masa yang ditetapkan berbangkit dari apa jua sebab tidak akan dilayan.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 150.00

Syarat Tender

BAYARAN Bayaran untuk Dokumen Tender adalah secara Wang Tunai, Bank Draf atau Kiriman Wang atas nama Datuk Bandar Majlis Bandaraya Shah Alam DOKUMEN TENDER Dokumen Tender boleh disemak pada waktu pejabat di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam, Tingkat G (Lift A), Wisma M.B.S.A., Persiaran Perbandaran, 40675 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan mulai tarikh iklan disiarkan. Dokumen Tender boleh didapati pada 19HB. OGOS 2014 di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam. Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaraan Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) serta Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor dalam Gred, Kategori dan Pengkhususan yang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara On-Line di laman web hhtp:/tender.selangor.gov.my sebelum membeli Dokumen Tender. Pemborong dikehendaki mengemukakan Resit Bayaran Pendaftaran sebagai bukti pemborong telah berdaftar secara On-Line semasa membuat urusan pembelian Dokumen Tender di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam. Pemborong dikehendaki menunjukkan Perakuan Pendaftaran Asal berserta satu salinan photostat semasa memohon tawaran. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan. Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 04HB. SEPTEMBER 2014. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi Bahagian Tender Dan Kontrak di talian 03-55105133 samb 252, 297, 349, 445, 446 dan 561

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian