Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Pejabat Daerah Klang |
No. Sebut Harga |
PDTK/PF/NEGERI/MARRIS/NO.3/2015 |
Tarikh Iklan |
4 Feb 2015 -
11 Feb 2015 |
Tarikh Jual |
4 Feb 2015 -
11 Feb 2015 |
Tarikh Tutup |
11 Feb 2015 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN ARAS 1, PEJABAT DAERAH/ TANAH KLANG
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Bumiputera Sahaja |
|
Harga Dokumen |
RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Semua Kontraktor Bumiputra yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/ Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred GI beralamat di DAERAH KLANG adalah dijemput untuk mengemukakan Sebutharga bagi Pelaksanaan Infrastruktur seperti di atas.
2. Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut:
(i) Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor
(PKK)
(ii) kontraktor mestilah memastikan lesen masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran
diproses
(iii) Kontraktor mestilah mempunyai Gred dan Kategori mengikut Sistem Satu Pendaftaran
Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.
3. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa sekurang-
kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:
i) Sijil asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh Lembaga Pembangunan
ii) Cop Pemborong/ Kontraktor
iii) Kemukakan salinan penyata kewangan terkini semasa kemukakan sebutharga
iv) Wajib mengemukakan resit pembelian dokumen sebut harga
4. Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan harga RM10.00 dengan menggunakan kad
kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen
sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan
lengkap sebelum dihantar.
5. Borang/Dokumen Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.
6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran boleh dibuat secara on line melalui sistem
e-tender/sebutharga berkenaan.
7. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum membuat pembelian di website yang
sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian
Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Klang -
8. Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap ke dalam sampul serta ditulis nombor rujukan tender ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan di kaunter Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan Tanah Klang dan;
9. Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan untuk menyertai
Sebut Harga ini.
10. Kegagalan tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran tidak akan
dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran berkaitan akan TERBATAL dengan sendirinya.
*Catatan
Segala pembelian / perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui sistem, tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN ATAU CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
|
Dokumen Meja Terkawal
Nama |
Saiz |
Jenis |
|
tender_dokumen_marris_32015_CTH |
1.43 MB |
application/pdf |
Muat Turun
|