Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Pejabat Daerah Hulu Selangor |
No. Sebut Harga |
PDHS (PEMB) 14/2015 |
Tarikh Iklan |
10 Feb 2015 -
10 Feb 2015 |
Tarikh Jual |
10 Feb 2015 -
10 Feb 2015 |
Tarikh Tutup |
10 Feb 2015 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
PETI SEBUTHARGA BAHAGIAN PEMBANGUNAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR 44000 JLN BUKIT KERAJAAN KUALA KUBU BHARU
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Bumiputera Sahaja |
|
Harga Dokumen |
RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM),CIDB MALAYSIA,PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR(Sijil Taraf Bumiputra) yang masih sah tempohnya dan UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)
2. Harga bagi satu set dokumen sebutharga ialah RM 10.00 Pembelian boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit atau Banking Online melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my) .Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran bolehlah dibuat secara online melaui sistem E-Tender .
3.Bagi pembelian secara tunai di bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor . Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Asal Perolehan Kerja Kerajaan(CIDB),Sijil Taraf Bumiputra dari Pusat Khidmat Kontraktor dengan kelayakan bagi setiap sebutharga dan maklumat pengesahan pendaftaran dengan UPEN Selangor
4.Bagi Kontraktor yang membuat pembelian secara online sila kemukakan resit pembelian Online dokumen sebutharga kepada Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor untuk mendapatkan dokumen sebutharga berikut .
5.Dokumen Sebutharga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut :
Isnin - Khamis
8.30 pagi - 1.00 ptg
2.00 ptg - 3.30 ptg
Jumaat
8.30 pagi - 12.00 tengah hari
6. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Pejabat Daerah dan Tanah Daerah Hulu Selangor sebelum jam 12.00 tengahari pada 17/02/2015(SELASA) . Tawaran yang lewat tidak akan di pertimbangkan .
7. Sebarang Pertanyaan boleh hubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
|