Cetak
PDHS (PEMB) 14/2015

CADANGAN KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN DI LORONG KG. SENTOSA 2 DAN 4 DI KG SENTOSA, BATANG KALI, HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PEMB) 14/2015
Tarikh Iklan 10 Feb 2015 - 10 Feb 2015
Tarikh Jual 10 Feb 2015 - 10 Feb 2015
Tarikh Tutup 10 Feb 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA BAHAGIAN PEMBANGUNAN PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR 44000 JLN BUKIT KERAJAAN KUALA KUBU BHARU
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM),CIDB MALAYSIA,PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR(Sijil Taraf Bumiputra) yang masih sah tempohnya dan UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) 2. Harga bagi satu set dokumen sebutharga ialah RM 10.00 Pembelian boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit atau Banking Online melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my) .Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran bolehlah dibuat secara online melaui sistem E-Tender . 3.Bagi pembelian secara tunai di bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor . Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Asal Perolehan Kerja Kerajaan(CIDB),Sijil Taraf Bumiputra dari Pusat Khidmat Kontraktor dengan kelayakan bagi setiap sebutharga dan maklumat pengesahan pendaftaran dengan UPEN Selangor 4.Bagi Kontraktor yang membuat pembelian secara online sila kemukakan resit pembelian Online dokumen sebutharga kepada Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor untuk mendapatkan dokumen sebutharga berikut . 5.Dokumen Sebutharga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut : Isnin - Khamis 8.30 pagi - 1.00 ptg 2.00 ptg - 3.30 ptg Jumaat 8.30 pagi - 12.00 tengah hari 6. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Pejabat Daerah dan Tanah Daerah Hulu Selangor sebelum jam 12.00 tengahari pada 17/02/2015(SELASA) . Tawaran yang lewat tidak akan di pertimbangkan . 7. Sebarang Pertanyaan boleh hubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis