Cetak
JPS/N/SEL/ICT07/2015(SH)

PERKHIDMATAN MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI JALAN DAN MENTAULIAH PERALATAN ICT SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Sebut Harga JPS/N/SEL/ICT07/2015(SH)
Tarikh Iklan 4 Mar 2015 - 12 Mar 2015
Tarikh Jual 4 Mar 2015 - 12 Mar 2015
Tarikh Tutup 12 Mar 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Negeri Selangor Darul Ehsan, Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 4 Mar 2015 10:30
Alamat Taklimat Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Nege

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Pembekal-pembekal dan syarikat dikehendaki terlebih dahulu mendaftar secara On-Line di laman web http://tender.selangor.gov.my dan diluluskan oleh mana-mana Agensi Kerajaan Negeri Selangor. 2. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam bidang bekalan/perkhidmatan di bawah Kepala 210101 dan 210103. 3. TAKLIMAT WAJIB untuk Sebutharga ini adalah DIWAJIBKAN kepada PENAMA di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)/Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja boleh menghadiri taklimat sebutharga. 4. Syarikat TIDAK BOLEH MEWAKILKAN pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan. Taklimat wajib akan diadakan seperti berikut : Tarikh : 10.00 pagi. Tempat : Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Negeri Selangor Darul Ehsan, Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan 5. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER, dan b) Segala tawaran Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri yang dicatat : i) Borang Ringkasan Sebutharga JPS/N/SEL/ICT07/2015 (SH) ii) Borang Spesifikasi Teknikal JPS/N/SEL/ICT07/2015 (SH) 6. Penyebutharga hendaklah mengemukakan surat kuasa dan sokongan daripada principal autocad atau pengedar yang sah yang memberi jaminan perlindungan perisian dan sokongan latihan penggunaan autocad. 7. Dokumen sebutharga yang telah lengkap, hendaklah dihantar ke Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan. 8. Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya. 9. Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 90 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 10. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke Bhgn Pengurusan Maklumat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor ditalian 03-55447383

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
tender_dm 450.83 kB application/x-gzip Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian