Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Bandaraya Shah Alam |
No. Sebut Harga |
T97/2015 |
Tarikh Iklan |
16 Apr 2015 -
6 May 2015 |
Tarikh Jual |
16 Apr 2015 -
6 May 2015 |
Tarikh Tutup |
6 May 2015 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap di isi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender Majlis Bandaraya Shah Alam di Jabatan Pengurusan Kontrak Dan Projek, Tingkat 23 (Lift A), Wisma MBSA tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI. Dokumen Tender yang diserahkan selepas tarikh dan masa yang ditetapkan berbangkit dari apa jua sebab tidak akan dilayan.
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 150.00 |
Syarat Sebut Harga
mTawaran ini adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) serta Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor dalam Gred, Kategori dan Pengkhususan yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini
Tempoh penjualan Dokumen Tender adalah pada 16HB. APRIL 2015 Hingga 29HB. APRIL 2015. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.
Tarikh akhir penyerahan Dokumen Tender tidak lewat daripada 6HB. MEI 2015 SEBELUM JAM 12.00 TENGAHARI
BAYARAN
Bayaran untuk Dokumen Tender adalah secara Wang Tunai, Bank Draf atau Kiriman Wang atas nama Datuk Bandar Majlis Bandaraya Shah Alam
DOKUMEN TENDER
Dokumen Tender boleh disemak pada waktu pejabat di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam, Tingkat G (Lift A), Wisma M.B.S.A., Persiaran Perbandaran, 40675 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan mulai tarikh iklan disiarkan.
Dokumen Tender boleh didapati di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam dalam tempoh penjualan seperti diatas. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi Bahagian Tender Dan Kontrak di talian 03-55105133 sambungan 1297, 1349, 1445, 1553 dan 1561.
Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara On-Line di laman web hhtp:/tender.selangor.gov.my sebelum membeli Dokumen Sebutharga. Pemborong dikehendaki mengemukakan Resit Bayaran Pendaftaran sebagai bukti pemborong telah berdaftar secara On-Line semasa membuat urusan pembelian Dokumen Sebutharga di Kaunter Utama, Majlis Bandaraya Shah Alam.
Pemborong dikehendaki menunjukkan Perakuan Pendaftaran Asal berserta satu salinan photostat semasa memohon tawaran. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan..
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
|