Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/6/4/2 (2015-B)

KERJA-KERJA MEMBEKAL DAN MEMASANG TANDA NAMA DI PINTU MASUK UTAMA MASJID SULTAN SALAHUDDIN ABD AZIZ SHAH, SHAH ALAM

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Tender JAI.SEL.BKP/01/053/6/4/2 (2015-B)
Tarikh Iklan 22 Apr 2015 - 28 Apr 2015
Tarikh Jual 22 Apr 2015 - 28 Apr 2015
Tarikh Tutup 28 Apr 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR TINGKAT 8 MENARA SELATAN BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH 40676 SHAH ALAM SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Tender

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAF BUMIPUTERA YANG SAH BERDAFTAR DAN MASIH BERKUATKUASA DENGAN CIDB ATAU PKK 2.) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER DAN SEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my ). 3) SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA INI MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGAN LENGKAP SEBELUM DIHANTAR. 4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM SAMPUL SURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI SEBELAH ATAS KIRI SAMPUL SURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR. 5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL BERKAITAN DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA. 6) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU KEHILANGAN MANA-MANA SEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS. 7) MUAT TURUN FAIL SPESIFIKASI DI:- http://www2.selangor.gov.my/fail/spesifikasi_tanda_nama.pdf

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian