Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender |
Majlis Perbandaran Ampang Jaya |
No. Tender |
MPAJ 05/E/67/04-004/15 |
Tarikh Iklan |
28 May 2015 -
11 Jun 2015 |
Tarikh Jual |
28 May 2015 -
11 Jun 2015 |
Tarikh Tutup |
11 Jun 2015 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
Aras 4 Menara MPAJ
Jalan Pandan Utama, Pandan
Indah, Selangor 55100
Kuala Lumpur
|
Tarikh & Masa Taklimat |
28 May 2015 09:00 |
Alamat Taklimat |
AUDITORIUM ARAS 5, MPAJ
Kehadiran taklimat adalah
diwajibkan
|
Kebenaran Khas |
|
Harga Dokumen |
RM 100.00 |
Syarat Tender
1. Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB, Sijil Perakuan Pendaftaran Kontrkator (PKK) oleh CIDB dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor dalam bidang atau Gred, Kategori dan Pengkhususan yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja-kerja berikut:
2. Setiap dokumen tender dijual dengan harga RM 100.00. Wang pembayaran tidak akan dikembalikan.
3. Dokumen Meja Tawaran dipamerkan mulai 28 MEI 2015 di Bahagian Ukur Bahan Tingkat 16 , Jalan Pandan Utama, Pandan Indah Selangor 55100 Kuala Lumpur pada waktu pejabat.
4.Petender hendaklah menunjukkan Sijil Pendaftaran Asal SEPERTI DISYARATKAN sebelum dibenarkan membeli dokumen tender dan menyerahkan satu salinan sijil berkenaan.
5. Bayaran dalam bentuk Wang Tunai / Deraf Bank di buat atas nama YANG DI PERTUA MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA.
6. Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT DIGAM ATAU DI LEKAT yang tertulis nombor TENDER di sudut kiri bahagian atas dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera di atas.
7. Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
8. Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 11 JUN 2015. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4297 4424 dan 03-4296 3695.
9. Wakil yang hadir ke lawatan tapak, SATU nama mewakili SATU syarikat
10. Petender di galakkan membawa COP SYARIKAT semasa menghadiri lawatan tapak.
11. Dokumen Tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang menghadiri taklimat dan lawatan tapak sahaja.
12. Petender dikehendaki
membawa Sijil Pendaftaran ASAL :
1) Lembaga Pembangunan Pembinaan Malaysia (CIDB)
2) Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) oleh CIDB
3) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB
4) Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)
5) Surat Pewakilan Kuasa
6) No. Cukai Pendaftaran Kastam Di Raja Malaysia (Sekiranya Ada)
serta satu salinan pendua sijil berkenaan semasa membeli dokumen tender.
Lawatan Tapak
Bil. |
Tempat Berkumpul |
Alamat Lawatan Tapak |
Tarikh & Waktu |
Wajib Hadir |
1 |
AUDITORIUM ARAS 5, MPAJ |
Akan diberitahu pada masa taklimat dijalankan
|
28 May 2015 09:00 |
|
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
|